Ne aglomeram cu sarcini peste sarcini, agendele noastre se umplu fara rusine, trebuie sa lucram cat trei oameni deodata… In conditiile astea, este normal sa nu avem timp, sa nu reusim sa ne terminam sarcinile zilnice de la birou.
Asa ca ne-am decis sa va prezentam cateva metode care sa ne ajute sa lucram mai rapid, sa ne crestem productivitatea si sa scapam de frustari si de sentimentele de vinovatie acumulate la birou.
1. Concentreaza-te doar pe un singur gand deodata. O persoana normala are 70.000 de ganduri pe zi, adica 49 de ganduri pe minut.
2. Nu te opri. Daca te impotmolesti, treci mai departe la urmatorul lucru de rezolvat de pe lista ta.
3. Nu chestiona ceea ce faci in primele 15 minute.
4. Fa-ti o schita cu ceea ce ai de facut in primele 15 minute (chiar daca este gresita).
5. Cronometreaza-te. Daca nu reusesti sa rezolvi problema in primele 15 minute, nu o vei rezolva deloc.
6. Scrie e-mail-uri scurte, de 140 de caractere. Cu cat vor fi mai lungi, cu atat mai mult vei pierde esentialul.
7. Tine-ti biroul curat. Te va ajuta sa-ti mentii mintea limpede.
8. Foloseste cat mai multa lumina. Productivitatea este mai crescuta daca si luminozitatea unei incaperi este mai mare.
9. Asculta muzica. Muzica de fundal te ajuta sa-ti termini sarcinile mult mai repede.
Voi cum ati reusit sa va faceti mai mult timp pentru a va termina toate sarcinile zilnice de la birou?