Pentru locuitorii capitalei care cauta un birou de inchiriat Bucuresti acest articol aduce in prim plan o serie de sfaturi necesare pentru ca birourile sa fie cele care vor stimula angajatii sa se simta bine in mediul in care isi desfasoara activitatea.
Inchirierea primului spatiu de birouri este un punct de plecare important pentru o afacere. Alegerea unui birou la intamplare este o solutie nerecomandata. Trebuie ca fiecare posesor de birouri sa se asigure ca acesta este unul care ajuta echipa si care permite dezvoltarea afacerii. Mai jos se vor indica o serie de aspecte ce trebuie sa fie luate in calcul atunci cand este inchiriat un birou.
Birou de inchiriat Bucuresti – stabilirea nevoilor reale
Atunci cand este cautat un birou de inchiriat Bucuresti sau in orice alt oras este important sa fie stabilite inca de la inceput nevoile reale ale fiecarei persoane, o firma avand nevoie de birouri potrivite pentru a putea supravietui. In prezent, sunt multi antreprenori care se descurca bine de acasa sau din spatiile comune de lucru. Daca afacerea poate sa functioneze in astfel de medii alternative se pot economisi timp si bani.
Biroul trebuie sa fie accesibil clientilor
Fiecare afacere trebuie sa tina cont de clientii sai in momentul in care este aleasa o locatie. Cladirea cautata trebuie sa fie accesibila pentru transportul personalului sau pentru toate mijloacele de transport in comun. Este usor de gasit un astfel de birou, doar ca trebuie alocat suficient timp.
Facilitatile conteaza
Un factor similar care poate sa influenteze decizia in momentul in care este inchiriat primul spatiu de birouri este reprezentat de facilitatile existente in apropiere. Echipele de lucru apreciaza, de obicei, daca biroul este aproape de cafenele sau restaurante. In cazul in care sunt unele locuri pe care angajatii trebuie sa le viziteze regulat pentru afaceri, atunci biroul trebuie amplasat aproape.
Reputatia zonei
Reputatia zonei poate sa aiba un impact major asupra modului de perceptie a afacerii. Angajatii sau vizitatorii se simt bine atunci cand biroul se afla intr-o zona cu reputatie buna. Conteaza foarte mult in acest sens si vecinii, persoanele cu care este impartita cladirea sau locuitorii din apropiere. Acestia sunt concurenti? Pot sa genereze probleme? De exemplu, daca este vorba despre un call center unde angajatii comunica la telefon non stop este important ca langa birou sa nu fie o discoteca deoarece vor aparea imediat si problemele.
Spatiul de birouri ar trebui sa fie amplasat langa zone rezidentiale? Se va tine cont de acest aspect in special in cazul in care in zona sunt efectuate lucrari de constructii si reparatii, autoritatile locale avand dreptul sa efectueze controale si sa intocmeasca un raport de testare a zgomotului produs de aceste lucrari.
Concurenta
Este important sa se tina cont de locul in care sunt concurentii. Acestia sunt in apropiere? Este asta o problema? Concurentii sunt localizati in zone cu o reputatie buna sau rea? Toate aceste aspecte sunt foarte importante si influenteaza decizia de a inchiria un spatiu pentru birouri, atat in Bucuresti, cat si in celelalte orase ale tarii, motiv pentru care aceste aspecte trebuie analizate in amanunt.