Scrie pentru noi

AcasăAfaceriOrange a pierdut procesul cu ANAF pentru inducerea clientilor in eroare cu...

Orange a pierdut procesul cu ANAF pentru inducerea clientilor in eroare cu sintagma „nelimitat”

Ultimele articole

Poți păstra părul scurt după un transplant de păr?

Dacă ai avut sau iei în considerare un transplant de păr, s-ar putea să...

Creșterea eficienței producției în Industria 4.0: Cum poți trece la nivelul următor

Industria 4.0 a transformat modul în care companiile produc, monitorizează și optimizează procesele. Digitalizarea...

Orange Romania a pierdut definitiv procesul in care contesta o amenda primita de la ANAF in urma cu doi ani.

Fiscul a aplicat Orange Romania o amenda de 5.000 de lei pentru ca in perioada februarie 2016 – iulie 2016 a folosit in mod inselator sintagma „nelimitat” cand promova beneficiile abonamentelor din portofoliu.

De fapt, abonamentele erau supuse unor restrictii, iar astfel persoanele care au primit mesajele in cauza au fost induse in eroare, scrie Profit.ro.

„Practica petentului de a folosi sintagma ‘nelimitat’ cu privire la beneficiile abonamentelor promovate, desi folosirea acestora era supusa unor restrictii de utilizare, determinate in mod unilateral si lipsit de previzibilitate de furnizor reprezinta o practica de publicitate inselatoare, menita sa induca in eroare persoanele carora oferta respectiva li s-a adresat”, se arata in motivarea unei hotarari a Judecatoriei Sectorului 1 din 25 mai, potrivit sursei citate.

Aceasta hotarare a fost atacata cu apel de Orange Romania, iar Tribunalul Bucuresti a respins cererea in 10 octombrie.

Citeste si Orange a primit o amenda record. Inalta Curte confirma ca a facut abuz de pozitie dominanta

Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Ultimele articole

Poți păstra părul scurt după un transplant de păr?

Dacă ai avut sau iei în considerare un transplant de păr, s-ar putea să...

Creșterea eficienței producției în Industria 4.0: Cum poți trece la nivelul următor

Industria 4.0 a transformat modul în care companiile produc, monitorizează și optimizează procesele. Digitalizarea...

Când să apelezi la servicii de curățenie externe?

Curățenia este o activitate esențială în viața de zi cu zi, indiferent că vorbim...

Skoda: O investiție sigură pe piața mașinilor la mâna a doua

Skoda a devenit, fără îndoială, un nume de referință pe piața auto, cunoscut pentru...

Mai multe articole similare

Poți păstra părul scurt după un transplant de păr?

Dacă ai avut sau iei în considerare un transplant de păr, s-ar putea să...

Creșterea eficienței producției în Industria 4.0: Cum poți trece la nivelul următor

Industria 4.0 a transformat modul în care companiile produc, monitorizează și optimizează procesele. Digitalizarea...

Când să apelezi la servicii de curățenie externe?

Curățenia este o activitate esențială în viața de zi cu zi, indiferent că vorbim...