Scrie pentru noi

AcasăLifestyleCum să te îmbraci pentru a avea succes în afaceri: 8 sfaturi

Cum să te îmbraci pentru a avea succes în afaceri: 8 sfaturi

Ultimele articole

Cum planifici bugetul personal pentru a-ți permite proceduri medicale mai costisitoare

În fața unor proceduri medicale costisitoare, planificarea bugetului devine esențială pentru asigurarea accesului la...

Investițiile în design-ul curții: Gresia de exterior versus pavelele, care sunt mai trainice?

Curtea unei case nu este doar un simplu spațiu exterior, ci o extensie a...

Modul în care ne prezentăm le spune celorlalți oameni cine suntem de fapt. Subconștientul nostru preia indicii senzoriale din jurul nostru, inclusiv ceea ce vedem, pentru a ne ghida în viața de zi cu zi. Modul în care gestionăm acest lucru va avea impact asupra modului în care ne privesc alții. Surse științifice spun că până la 55% din percepția pe care o are o altă persoană despre tine se bazează pe felul în care arăți.

Îți vom spune 8 sfaturi despre modul în care te poți prezenta cel mai bine într-un mediu business pentru a avea succes.

Sarcina ne revine pentru a ne prezenta ca profesioniști, respectabili și puternici. Fie că ne place sau nu, aparențele contează. Reprezintă prima impresie pe care oamenii o primesc de la noi, așa că haide să ne construim aspectul pentru a oferi impresia potrivită.

1. Fii autentică pentru tine

Nu fii o femeie care crede că trebuie să se îmbrace pentru a se conforma într-un spațiu de muncă. Fii o femeie care ar trebui să se îmbrace într-un mod nu atât de impresionant, totuși într-o manieră adecvată de birou. Dar în cadrul acestor linii directoare, rămâi tu, cu tot ceea ce-ți place!

Dacă preferi hainele colorate, poartă-le. Dacă preferi tocurile, atunci poartă tocuri. Dacă îți place un ruj îndrăzneț, păstrează restul machiajului natural. Doar echilibrează piesele „extra” cu piesele mai conservatoare și neutre. Totul cu măsură.

A fi fidelă cu tine însăți este o calitate de conducere admirabilă. Așadar, practic-o în toate modurile, inclusiv în modul în care te îmbraci.

2. Investește în piese de bază, de calitate

În calitate de femeie de afaceri, știi să-ți gestionezi banii. Ești chibzuită, iar când vine vorba despre garderobă, alegi piese statement din stilul business casual. Preferă articole de calitate, pe care să le porți mai multe sezoane.

Gândește-te la calitate și nu la cantitate. Când faci cumpărături, acordă atenție materialelor și croielii confecțiilor pe care le achiziționezi. Apoi, odată ce ai cumpărat articole de calitate, ai grijă de ele. Fă retușuri ca să-ți vină perfect pe corp și apelează la curățătorii profesionale în mod regulat. Dacă este necesar, agață-le pe umerașele din catifea. Îngrijirea de bază va contribui mult la extinderea duratei de viață a hainelor și încălțămintei!

3. Nu purta pantofi cu vârf deschis

Acești pantofi nu se potrivesc la birou. Păstrează-i pentru plajă, pentru weekend, pentru noapte, sau oriunde altundeva decât la serviciu.

Poți să porți pantofi cu tocuri sau plați, pantofi cu vârfuri ascuțite sau pantofi cu vârfuri rotunjite, dar rămâi la pantofii cu vârful închis. Dacă totuși insiști să porți pantofi cu vârful deschis, asigură-te că picioarele sunt bine îngrijite.

4. Nu arăta prea multă piele

a) Acordă atenție fustei sau lungimii rochiei

Lungimea potrivită este un punct critic! Rochiile și fustele ar trebui să atingă măcar vârful genunchiului. Reține că, atunci când te așezi pe un scaun, rochia sau fusta ta se vor ridica automat și vpr părea mai scurte. Fii conștientă de orice fantă pe care o poate avea și îmbrăcămintea ta. Nu alege niciodată piese cu fante super ridicate.

b) Nu arăta decolteul

Pur și simplu nu este potrivit să exagerezi cu hainele decupare. Asigură-te că lenjeria de corp nu este vizibilă și că materialele pe care le porți nu sunt transparente.

Unele reguli stricte de birou interzic să porți bluze și rochii fără mâneci. Pune un pulover sau o jachetă peste astfel de ținute.

5. Nu exagera cu machiajul

La fel ca majoritatea acestor sfaturi, moderația este esențială. Dacă îți place o buză îndrăzneață, simte-te liberă să o porți. Dar păstrează toate celelalte elemente din outfit foarte discrete. Evită să te dramatizezi excesiv cu lucruri precum gene false, fard în exces sau autobronzant. Folosește machiajul pentru a-ți îmbunătăți aspectul natural.

6. Nu supra-accesoriza

Nu uita că accesoriile pot crea sau distruge o ținută business. Ele tind să fie un punct focal, deci alege cu grijă o geantă de înaltă calitate cum ar fi geanta de damă Valentino originală. În loc să aglomerezi bijuteriile, alege ceva clasic, de exemplu un set frumos de cercei cu perle sau un colier simplu.

7. Gândește-te la culoare

Apelează la puterea culorii și include în ținutele de birou nuanțe alese în funcție de considerat ca agresiv. Deci, ia în considerare ce întâlniri ai pe agendă atunci când te îmbraci pentru o zi la serviciu.

8. Nu fii prea la modă

Cu excepția cazului în care lucrezi în domeniul fashion, biroul nu este locul potrivit pentru a experimenta cele mai noi tendințe în modă.

Vrei să emani un aer de clasă, eleganță și putere. Dacă ești prea la modă, look-ul tău poate fi prea îndrăzneț. Iar aspectul tău trebuie să amplifice mesajul de profesionalism, nu să-l anihileze.

Poți include un accesoriu avangardist sau o mică piesă de îmbrăcăminte din ultimele colecții apărute. Totul este să nu exagerezi cu etalarea unor ținute frivole. 

Îmbracă-te cum îți place ca să te simți bine în pielea ta și nu uita că aspectul este o reflectare a profesionalismului tău în afaceri. Deci alege cu grijă outfiturile de birou, ca să fii privită ca o adevărată businesswoman!

Ultimele articole

Cum planifici bugetul personal pentru a-ți permite proceduri medicale mai costisitoare

În fața unor proceduri medicale costisitoare, planificarea bugetului devine esențială pentru asigurarea accesului la...

Investițiile în design-ul curții: Gresia de exterior versus pavelele, care sunt mai trainice?

Curtea unei case nu este doar un simplu spațiu exterior, ci o extensie a...

Voi ce faceti

Introducere la stilul de viata modern In epoca tehnologiei si a informatiei, stilul de viata...

De ce să renunț la factura pe hârtie și să optez pentru cea electronică?

În era digitală în care trăim, tehnologia a transformat multe aspecte ale vieții noastre...

Mai multe articole similare

Cum planifici bugetul personal pentru a-ți permite proceduri medicale mai costisitoare

În fața unor proceduri medicale costisitoare, planificarea bugetului devine esențială pentru asigurarea accesului la...

Investițiile în design-ul curții: Gresia de exterior versus pavelele, care sunt mai trainice?

Curtea unei case nu este doar un simplu spațiu exterior, ci o extensie a...

Voi ce faceti

Introducere la stilul de viata modern In epoca tehnologiei si a informatiei, stilul de viata...