Scrie pentru noi

AcasăInternationalO studentă cu venituri modeste, în urmă cu 4 ani, are acum...

O studentă cu venituri modeste, în urmă cu 4 ani, are acum o afacere cu bijuterii de milioane de dolari

Ultimele articole

Cum să optimizezi spațiul de depozitare cu camere frigorifice

Pentru a optimiza spațiul de depozitare folosind camere frigorifice, este important să înțelegem rolul...

Implant Mamar: O opțiune populară pentru creșterea încrederii

Implanturile mamelonare sunt o alegere populară pentru îmbunătățirea proporțiilor corporale și creșterea încrederii. Deși...

„Nu puteam cumpăra bijuterii scumpe și, de asemenea, nu am putut găsi bijuterii de calitate mai bună, care să dureze”, povestește ea, pentru CNN

La acea vreme, avea cursuri doar două zile pe săptămână. „Am vrut să fac ceva mai mult, m-am consultat cu mama, i-am spus despre ideea și ea a adorat-o”, spune Adina.

Cu aproximativ 1.000 de dolari din propriile economii, Adina a cumpărat materiale – mărgele, perle, pietre prețioase, benzi de piele, lanțuri – de la angrosiști ​​și a lucrat la masa de bucătărie din casa părinților săi.

Ea și-a botezat afacerea „Bijuteriile Adinei” (după bunica ei, căreia îi poartă numele) și a pornit la drum. Când a strâns un stoc suficient de piese, a început să-și vândă produsele… din „ușă în ușă”. Totuși, după aproximativ trei luni de la debut, ea a realizat că are nevoie de o modalitate mai bună de a ajunge la clienți.

Astfel, s-a adresat proprietarului unui magazin local de costume de baie și a întrebat dacă ar putea să-și arate bijuteriile pe una din mesele sale. Ideea a funcționat la început, dar vânzările tot s-au diminuat. Afacerea de costume de baie era sezonieră și astfel, în afara sezonului, vânzările au fost afectate.

Atunci, părinții ei i-au sugerat că încerce la coaforul de la parterul blocului în care locuiau. „A fost perfect pentru că saloanele de coafură au întotdeauna clienți”, spune ea.

Vânzările au crescut și au rămas consecvente pe tot parcursul anului. Adina încă mai desenează majoritatea pieselor.

Acum, „Bijuteriile Adinei” au atras atenția a zeci de mii de adepți pe Instagram, devenind o afacere profitabilă de milioane de dolari. Compania are un magazin în Brooklyn, un site web care vinde mai mult de 600 de articole diferite și o listă de celebrități, printre care Ariana Grande, Emily Ratajkowski și surorile Bella și Gigi Hadid, fiind chiar fotografiate purtând aceste bijuterii.

Cu toate acestea, succesul nu a schimbat abordarea lui Adina. În timp ce colierele, cerceii, inelele și brățările de la Adina au devenit extrem de populare, este esențial pentru ea să rămână la prețuri accesibile.

„Doresc ca și oamenii care nu provin din rândurile celor bogați să poată cumpăra bijuterii frumoase”, a precizat ea. Articolele sale, de aur sau argint, sunt evaluate la prețuri între 50 și 250 de dolari.

În schimb, Irina Drâmbărean a renunțat la America pentru a face bijuterii în România. Scrie pe brăţări mesaje în codul Morse!


Citește și… Pumpkin și Spyglass, angajați la Consiliul Județean Vrancea. Cum au fost traduse în engleză numele de familie ale funcționarilor publici


Sursa: libertatea.ro

Ultimele articole

Cum să optimizezi spațiul de depozitare cu camere frigorifice

Pentru a optimiza spațiul de depozitare folosind camere frigorifice, este important să înțelegem rolul...

Implant Mamar: O opțiune populară pentru creșterea încrederii

Implanturile mamelonare sunt o alegere populară pentru îmbunătățirea proporțiilor corporale și creșterea încrederii. Deși...

Optimizarea continutului, titlurilor si meta descrierilor pentru motoarele de cautare

In era digitala, unde prezenta online este un factor esential pentru succesul oricarui business,...

Maksym Krippa invests in new Maincast channels

PhotoMaincast, a Ukrainian media company owned by well-known investor Maksym Krippa has launched two...

Mai multe articole similare

Cum să optimizezi spațiul de depozitare cu camere frigorifice

Pentru a optimiza spațiul de depozitare folosind camere frigorifice, este important să înțelegem rolul...

Implant Mamar: O opțiune populară pentru creșterea încrederii

Implanturile mamelonare sunt o alegere populară pentru îmbunătățirea proporțiilor corporale și creșterea încrederii. Deși...

Optimizarea continutului, titlurilor si meta descrierilor pentru motoarele de cautare

In era digitala, unde prezenta online este un factor esential pentru succesul oricarui business,...