Scrie pentru noi

AcasăLifestyleBrand-ul suedez de beauty-tech a anunțat o creștere a prețurilor de la...

Brand-ul suedez de beauty-tech a anunțat o creștere a prețurilor de la începutul lunii iunie

Ultimele articole

Cum să găsești cel mai bun serviciu de închiriere auto pentru vacanța ta?

Planificarea unei vacanțe poate fi o experiență palpitantă, dar și destul de complexă. Una...

Patru lucruri pe care să le știți atunci când alegeți anvelopele?

Atunci când decideți să cumpărați un nou set de anvelope pentru mașina dvs., există...

Brand-ul suedez de skin-tech FOREO tocmai a anunțat că nu mai poate amâna întârzierea creșterii iminente a prețurilor produselor. Brand-ul de beauty-tech cu cea mai rapidă creștere din lume este cel mai recent care să anunțe consecințele dure ale inflației rapide și a instabilității lanțurilor de aprovizionare ce s-au abătut asupra multor altor afaceri. Prioritatea de top a brand-ului rămâne satisfacerea clienților, tocmai de aceea FOREO a decis limitarea creșterii prețurilor la un nivel minim și de asemenea că prețurile actuale vor fi prelungite până la 1 iunie.  

“Satisfacerea clienților reprezintă prioritatea numărul unu, și oricât de mult am încercat să evităm creșterea prețurilor, acest lucru nu mai poate fi amânat fără a compromite calitatea produselor,” explică Boris Trupcevic, FOREO CEO. El continuă: “Încercăm să luăm cât de serios se poate factorul transparenței, tocmai de aceea dorim să le comunicăm clienților noștri minunați tot ce se întâmplă, înainte de o schimbare propriu-zisă. FOREO se angajează să păstreze prețurile actuale de pe  foreo.com până la 1 iunie, oferind clienților șansa să-și achiziționeze produsele de skin-tech care sunt un must înainte de majorarea prețurilor.

Inovația FOREO se regăsește în istoricul brand-ului unde există un întreg traseu ce dovedește capacitatea de a crea produse care schimbă paradigma și care transformă rutina zilnică de îngrijire a pielii a milioane de oameni din toată lumea – făcând întreg procesul unul mult mai ușor, mai eficient și mai plăcut în același timp. Brand-ul suedez a revoluționat modalitatea în care lumea se gândește la îngrijirea pielii, dar și la banii investiți în produsele sale, fiind o investiție de lungă durată. Un tratament facial tipic care implică tehnologie de ultimă oră poate costa până la $250. 

O investiție în produsul emblematic al brand-ului LUNA 3 costă $199. Acest dispozitiv de curățare iubit de celebrități și, în același timp, cel mai inovator instrument de curățare de pe piață, oferă rezultate vizibile și de durată pentru îngrijirea pielii în confortul propriei case. 

Ultimele articole

Cum să găsești cel mai bun serviciu de închiriere auto pentru vacanța ta?

Planificarea unei vacanțe poate fi o experiență palpitantă, dar și destul de complexă. Una...

Patru lucruri pe care să le știți atunci când alegeți anvelopele?

Atunci când decideți să cumpărați un nou set de anvelope pentru mașina dvs., există...

Cum să alegi autorulota potrivită nevoilor tale       

Selectarea unei autorulote potrivite pentru aventurile tale pe drum poate fi o sarcină dificilă,...

Cum planifici bugetul personal pentru a-ți permite proceduri medicale mai costisitoare

În fața unor proceduri medicale costisitoare, planificarea bugetului devine esențială pentru asigurarea accesului la...

Mai multe articole similare

Cum să găsești cel mai bun serviciu de închiriere auto pentru vacanța ta?

Planificarea unei vacanțe poate fi o experiență palpitantă, dar și destul de complexă. Una...

Patru lucruri pe care să le știți atunci când alegeți anvelopele?

Atunci când decideți să cumpărați un nou set de anvelope pentru mașina dvs., există...

Cum să alegi autorulota potrivită nevoilor tale       

Selectarea unei autorulote potrivite pentru aventurile tale pe drum poate fi o sarcină dificilă,...