Scrie pentru noi

AcasăAfaceri5 motive pentru care materialele promoţionale de tipul pixuri personalizate sunt cruciale...

5 motive pentru care materialele promoţionale de tipul pixuri personalizate sunt cruciale pentru orice afacere

Ultimele articole

Cum să alegi cel mai bun frigider de maturare a cărnii pentru afacerea ta gastronomică

Maturarea cărnii este o artă veche, care adaugă profunzime, bogăție și textură bucăților de...

Cum să te pregătești pentru obținerea unui credit imobiliar? 4 sfaturi

Obținerea unui credit imobiliar este un proces important și necesită o pregătire atentă. Înainte...

Cele mai multe companii care aleg să fie populare şi să îşi expună marfa sau serviciile publicului larg fac acest lucru prin pixuri personalizate oferite consumatorilor, devenind astfel creativi în marketingul lor. Obiectivul oferirii pixurilor promoţionale este acela de a stimula interesul clienţilor prin obiecte personalizate de mici dimensiuni, fiind obiecte utile, unice şi de înaltă calitate pentru un impact larg.

Statistici ce atestă importanța pixurilor personalizate

Conform statisticilor, importanța pixurilor personalizate şi a materialelor promoţionale de regula este dată de următoarele cifre:

  • 66% din persoanele intervievate îşi pot aminti numele unui brand din partea căruia au primit un obiect personalizat în ultimele luni;
  • 80% din respondenţii studiilor susţin că preferă să cumpere produse sau servicii de la companii ce oferă cadouri promoţionale;
  • 87% din respondenţi păstrează obiectele promoţionale mai mult timp, atâta timp cât sunt funcţionale.

Principalele motive pentru care pixurile promoţionale au o importanţă mare pentru afaceri

Cele mai importante motive pentru care produsele promoţionale sunt importante pentru orice afacere includ:

  • Campaniile de promovare sunt eficiente şi au costuri reduse

Pentru că mulţi antreprenori nu îşi permit să investească în campanii de marketing costisitoare la scară largă, aceştia îşi pot atinge obiectivele de marketing cu produse promoţionale. Preţul acestor articole promoţionale, cum este cazul pixurilor personalizate este destul de scăzut, iar impactul este foarte mare asupra grupului țintă. De aceea, aceste produse pot aduce un randament ridicat investiţiilor şi costă mai puţin. Pentru că gamă de produse promoţionale este atât de variată, indiferent de dimensiunea bugetului, există un articol promo care să corespundă nevoilor clienţilor.

  • Recunoaşterea mărcii

Cele mai citite articole

Pixurile personalizate sunt articole promoţionale oferite clienţilor care îi ajută să îşi amintească de afacerea de la care au primit respectivele produse. Acesta este un motiv cheie pentru distribuirea articolelor promoţionale de tip pixuri personalizate, pentru că acesta va rămâne în poşete, case sau în maşinile lor mai mult timp, amintindu-le de afacere şi de marcă.

  • Expunerea afacerii în mod eficient

Pentru că o reclamă la Tv sau un panou publicitar trec prin ochii oamenilor doar câteva secunde, obiectele promoţionale de tipul pixurilor personalizate sunt folosite zilnic pentru o perioadă de timp lungă. Pixurile de regulă au o medie de păstrare de 12-18 luni, chiar mai mare dacă pasta este schimbată. Pixurile personalizate reprezintă o modalitate excelentă de a crește expunerea afacerii.

  • Pixurile personalizate sunt o carte de vizită cu un alt aspect

La fel ca şi o carte de vizită, pixurile sunt personalizate cu logo-ul companiei, informaţii de contact, chiar şi imagini sau un slogan ce reprezinte mesajul afacerii, doar că sunt mai eficiente s mai utile.

  • Pixurile personalizate atrag loializarea clienţilor

Oamenii acceptă cadouri cu multă plăcere, fie ele şi de mici dimensiuni, aşadar obiectele promoţionale reprezintă o modalitate excelentă de fidelizare a clienţilor sau angajaţilor.

Cu ce ocazii pot fi oferite pixurile personalizate? Specialiştii recomandă ca pixurile personalizate să fie oferite când:

  • un nou client s-a înregistrat pe site;
  • antreprenorii au primit comanda cu nr. 100 sau 1000 de la client;
  • compania a împlinit un număr de ani;
  • se apropie Sărbătorile de iarnă sau Pascale;
  • antreprenorii doresc să mulţumească pentru colaborare sau încheierea unui contract trimiţând un cadou personalizat.

Cele mai citite articole

Ultimele articole

Cum să alegi cel mai bun frigider de maturare a cărnii pentru afacerea ta gastronomică

Maturarea cărnii este o artă veche, care adaugă profunzime, bogăție și textură bucăților de...

Cum să te pregătești pentru obținerea unui credit imobiliar? 4 sfaturi

Obținerea unui credit imobiliar este un proces important și necesită o pregătire atentă. Înainte...

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Mai multe articole similare

Cum să alegi cel mai bun frigider de maturare a cărnii pentru afacerea ta gastronomică

Maturarea cărnii este o artă veche, care adaugă profunzime, bogăție și textură bucăților de...

Cum să te pregătești pentru obținerea unui credit imobiliar? 4 sfaturi

Obținerea unui credit imobiliar este un proces important și necesită o pregătire atentă. Înainte...

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...