Scrie pentru noi

AcasăAfaceriUnited. Marketing Partner

United. Marketing Partner

Ultimele articole

Cât de mult cheltuie părinții pe educația copiilor?

În momentul actual, educația transcende granițele sălilor de clasă și devine, ușor-ușor, precum  un...

Cum au apărut banii?

Sursa foto: pixabay.comBanii au jucat un rol esențial în istoria umanității, evoluând de-a lungul...


Dan Cirstea, Managing Partner

sursa: http://www.adplayers.ro/profile/Advertising-Full-Service-Integrated-1/5246-United-Marketing-Partner.html

Excelenta nu este o virtute, este o obisnuinta! Inspirat de Aristotel, acesta este motto-ul United care se traduce in viata de zi de zi prin a executa excelent orice proiect, oricat de mic ar fi el.

Clientii nostri ne apreciaza (spun ei) pentru rezultate, creativitate, intelegerea business-ului lor si calitatea consultantei oferite, flexibilitatea cu care raspundem cerintelor tehnice si de raportare, seriozitatea cu care ne respectam promisiunile tehnice si bugetare, dar si deadline-urile, viteza, proactivitatea si atitudinea pozitiva a echipei.

Angajatii apreciaza la United (spun ei): calitatea proiectelor si clientilor pentru care lucreaza, calitatea profesionala si umana a echipei, atmosfera de familie si de sprijin reciproc, oportunitatile de invatare, libertatea de exprimare a ideilor si initiativelor, ,corectitudinea relatiilor si viziunea de termen lung, dar si… petrecerile.

Cele mai citite articole

Infiintata in 2000 si cu peste 2500 proiecte si campanii de comunicare pentru companii locale si multinationale, precum si organizatii guvernamentale sau non-profit, United este una dintre cele mai importante agentii de publicitate full-service din Romania. United este unul dintre liderii in marketingul centrelor comerciale si retailului, real-estate, turism, FMCG, servicii financiare si B2B.

Clientii vin catre United in principal pentru ca:

• Au Proiecte Strategice – proiecte care prezinta riscuri interne sau externe, ca de exemplu lansari de marci sau produse, evenimente cu clienti strategici sau autoritati, crize de imagine, proiecte care rezulta din schimbarea a strategiei de business sau marketing (repozitionari, rebranding-uri, constructia coerentei de marca, campanii de vanzari agresive, constructia sistemului de marketing si PR bazat pe KPI, etc.)
• Au constrangeri de buget – obiectivele cresc, insa bugetele stagneaza sau obiectivele se mentin mari, insa bugetele scad
• Timpul este scurt – o campanie, un proiect care trebuie sa fie pregatit in cel mai scurt timp si la un nivel ridicat calitativ.

La United credem ca marketingul si branding-ul sunt motoare ale profitabilitatii, astfel ca am dezvoltat 3D Bransense. Acesta este o metoda de branding proprie, pe baza careia lucram strategiile de brand – atat pentru brand-uri noi, cat si pentru repozitionarile sau rebranding-ul marcilor existente. Aceste strategii de brand stau la baza dezvoltarilor ulterioare, atat la nivelul design-ului si retoricii de brand, ca si la nivelul implementarilor tactice: publicitate, relatii publice, evenimente, etc.

Pentru mall-uri si centre comerciale, United a dezvoltat o alta metodologie strategica proprie: Mallketing. Aceasta combina 4 perspective de performanta fundamentale pentru strategia de afaceri si marketing, in vederea cresterii profitabilitatii, si anume: Traficul, Relatiile, Brandul si Financiarul.

Cele mai citite articole

Ultimele articole

Cât de mult cheltuie părinții pe educația copiilor?

În momentul actual, educația transcende granițele sălilor de clasă și devine, ușor-ușor, precum  un...

Cum au apărut banii?

Sursa foto: pixabay.comBanii au jucat un rol esențial în istoria umanității, evoluând de-a lungul...

Mesajele și newsletterele către clienții companiei: ce poți face pentru ca datele personale să nu ajungă în mâini nepotrivite?

Lansarea și dezvoltarea platformelor sociale și nu numai au creat cele mai bune premise...

Cum să te asiguri că plătești prețul corect pentru apartamentul pe care-l cumperi

Cumpărarea unui apartament este una dintre cele mai importante decizii financiare pe care le...

Mai multe articole similare

Cât de mult cheltuie părinții pe educația copiilor?

În momentul actual, educația transcende granițele sălilor de clasă și devine, ușor-ușor, precum  un...

Cum au apărut banii?

Sursa foto: pixabay.comBanii au jucat un rol esențial în istoria umanității, evoluând de-a lungul...

Mesajele și newsletterele către clienții companiei: ce poți face pentru ca datele personale să nu ajungă în mâini nepotrivite?

Lansarea și dezvoltarea platformelor sociale și nu numai au creat cele mai bune premise...