Scrie pentru noi

AcasăAfaceriTC Romania, un partener de nădejde pentru magazine alimentare și unități...

TC Romania, un partener de nădejde pentru magazine alimentare și unități HoReCa

Ultimele articole

Proiecte imobiliare de lux care au câștigat premii de renume pentru ansamblurile construite

Luxul, cu precădere cel imobiliar, nu mai înseamnă finisaje de marmură sau priveliști, ci...

Descoperă-ți Potențialul Digital cu Gama de Dispozitive Inteligente Huawei

Proiectată pentru a-ți îmbunătăți viața de zi cu zi, Huawei oferă o selecție impresionantă...

Industria alimentară și agenții economici care se ocupă de vânzarea de produse alimentare en gros sau cu amănuntul, inclusiv unitățile tip HoReCa, sunt printre principalii clienți ce au nevoie de echipamente frigorifice uzuale, precum și de sisteme de refrigerare complexe.

Deoarece de funcționarea eficientă și fără probleme tehnice deosebite a acestor mijloace fixe țin de cele mai multe ori importante activități realizate în sectoarele menționate, ele trebuie achiziționate de la furnizori recunoscuți în branșă ce oferă acelora interesați produse de cea mai înaltă calitate.

Procurați echipamente frigorifice de calitate, de la o firmă cu notorietate!

TC Romania este unul dintre aceștia și numeroșii beneficiari ce au procurat echipamente din domeniul frigului de la compania menționată au fost și sunt pe deplin mulțumiți.

Ei pot confirma faptul că, prin procurarea unor echipamente frigorifice de top de la furnizorul menționat, profiturile business-urilor pe care le dețin în domeniul producției sau vânzărilor au crescut vizibil.

Este și firesc ca să se întâmple acest lucru, în condițiile în care, dacă s-ar strica echipamentele frigorifice ale agenților economici în cauză, produsele alimentare perisabile și-ar pierde rapid proprietățile organoleptice, chiar s-ar strica definitiv, ceea ce ar conduce la pierderi. 

Niște dotări în materie de sisteme de producere a frigului necorespunzătoare, cu defecțiuni grave și/sau dese, pe de o parte ar predispune la amenzi din partea organelor de control, dar, mai presus decât orice, ar conduce la diminuarea numărului de clienți până sub pragul critic, ceea ce ar avea ca finalitate chiar falimentul business-urilor în cauză.

Totuși, înainte de a comanda dotările necesare pentru o unitate nou-înființată sau una ce urmează a fi modernizată, cel mai bine este ca să se apeleze la consultanți specializați TC Romania , ei pot ca să ofere cele mai bune informații și recomandări specifice de achiziție cu privire la diversele echipamente sau sisteme complexe de răcire. 

Se tot subliniază de către experții din branșă că nu există produse din gama celor frigorifice de uz general, care se potrivesc oricărui agent economic ce fabrică sau comercializează materii prime și/sau produse alimentare semipreparate sau finite rapid perisabile la căldură. Este nevoie de soluții personalizate, în raport de cerințele fiecărei firme ce are nevoie de astfel de produse pentru dotarea incintelor.

Clasificarea echipamentelor frigorifice

În linii generale, putem ca să împărțim dotările frigorifice în două mari categorii:

– echipamente industriale de refrigerare;

– echipamente comerciale frigorifice.

Echipamentele comerciale de refrigerare sunt utilizate de regulă pentru depozitarea pe termen scurt a produselor alimentare sub formă refrigerată sau congelată în magazine și unități HoReCa. Multe dintre acestea (vitrine frigorifice, lăzi frigorifice etc.) permit accesul direct al publicului la mărfurile în cauză, lucru ce are un efect incontestabil de creștere al vânzărilor.

Tipuri de echipamente de refrigerare pentru alimente

În funcție de scop, dimensiune și performanță, echipamentele de refrigerare profesionale se împart în:

– frigidere și congelatoare de dimensiuni mari ;

– dulapuri frigorifice;

– aparate de congelare rapidă;

– mașini de gheață ;

– vitrine frigorifice etc.

Echipamentele industriale de refrigerare reprezintă o categorie de dotări speciale ce includ sisteme complexe și instalații frigorifice foarte puternice, cu  o putere de răcire mai mare decât a celor comerciale care permit să se păstreze lanțurile de frig  atât timp cât este necesar. Extrem de performante, aceste dotări din clasa de echipamente de refrigerare sunt capabile să creeze rapid, și să mențină temperaturile joase de funcționare pentru o perioadă relativ îndelungată, oferind posibilitatea unor reglaje extrem de precise.

Echipamentele industriale de refrigerare, la rândul lor, pot fi de asemenea împărțite în:

– instalații utilizate direct pe lanțul productiv;

– dotări frigorifice destinate stocării produselor finite.

Având în vedere paleta extrem de vastă de oferte din domeniu, mai ales în cazul agenților economici cu business-uri HoReCa sau magazine ce desfac produse alimentare și băuturi către populație, un furnizor cu mare notorietate pe piața autohtonă de profil vă poate ajuta ca să investiți inteligent, fără costuri exorbitante, achiziționând exact acele dotări ce vă sunt necesare și vă permit să desfășurați o activitate profitabilă.

Ultimele articole

Proiecte imobiliare de lux care au câștigat premii de renume pentru ansamblurile construite

Luxul, cu precădere cel imobiliar, nu mai înseamnă finisaje de marmură sau priveliști, ci...

Descoperă-ți Potențialul Digital cu Gama de Dispozitive Inteligente Huawei

Proiectată pentru a-ți îmbunătăți viața de zi cu zi, Huawei oferă o selecție impresionantă...

Top 3 aspecte de care să ții cont pentru a lansa un vin pe piață

Lansarea unui nou vin pe piață este un eveniment remarcabil, însă pentru a ajunge...

Cum să alegi căruciorul de curățenie potrivit pentru afacerea ta

Indiferent de domeniul de activitate, o afacere prosperă se bazează pe un mediu curat...

Mai multe articole similare

Proiecte imobiliare de lux care au câștigat premii de renume pentru ansamblurile construite

Luxul, cu precădere cel imobiliar, nu mai înseamnă finisaje de marmură sau priveliști, ci...

Descoperă-ți Potențialul Digital cu Gama de Dispozitive Inteligente Huawei

Proiectată pentru a-ți îmbunătăți viața de zi cu zi, Huawei oferă o selecție impresionantă...

Top 3 aspecte de care să ții cont pentru a lansa un vin pe piață

Lansarea unui nou vin pe piață este un eveniment remarcabil, însă pentru a ajunge...