Scrie pentru noi

AcasăAfaceriMai scumpe, dar dorite: 60% dintre romani vor haine si incaltaminte sustenabila...

Mai scumpe, dar dorite: 60% dintre romani vor haine si incaltaminte sustenabila (raport GLAMI.ro)

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...
Hands of elegant mature female shop assistant holding card saying about organic cotton against stack of folded sweaters or dresses on shelf

Conform website-ului oficial al Parlamentului European, cantitatea de haine cumparate per capita in Uniunea Europeana a crescut cu 40% in ultimii 25 de ani.

Consumul in exces, o tendinta pe care sustinatorii sustenabilitatii incearca s-o contracareze, se manifesta inclusiv la nivelul industriei modei, care genereaza reziduuri substantiale anual. Iar hainele folosite, pe care europenii nu mai vor sa le poarte, sunt incinerate sau ajung in gropile de gunoi. Global, mai putin de 1% din haine sunt reciclate, in mare parte din cauza absentei unor tehnologii adecvate.

Romanii isi re-evalueaza cumparaturile de haine

Distantarea sociala impusa de pandemia COVID-19 a oferit consumatorilor mai mult timp pentru a-si reevalua comportamentul de cumparaturi, inclusiv impactul cumpararii de articole de moda.

In ciuda dificultatilor financiare date de contextul economic incert, sustenabilitatea si moda durabila sunt considerate tendinte-cheie viitoare de catre managerii de magazine online.
53% dintre magazinele online si omnichannel sunt de parere ca sustenabilitatea este trendul cel mai de impact, care va remodela industria modei in urmatorii ani (sursa: proiectul de cercetare GLAMI Fashion (Re)search in Europa Centrala si de Est, octombrie 2020).

Cele mai citite articole

Mai multe cautari online de ‘moda sustenabila’

Potrivit unor date interne furnizate de www.glami.ro, in 2020 a existat o crestere rapida a ofertei de colectii si produse sustenabile in magazinele online, crestere influentata de tendinta ascendenta a sustenabilitatii si de preferintele consumatorilor. Calitatea sustenabila domina lista factorilor de decizie a consumatorilor atunci cand cauta
un produs nou.

Mai mult, in 2020 a existat o crestere de 10 ori a cautarilor de produse sustenabile marcate ca atare, prin comparatie cu 2019. Aceasta crestere este explicata pe larg pe platforma www.fashion-research.ro, care dezvaluie un alt procentaj surprinzator – faptul ca 60% dintre cumparatorii romani sunt dispusi sa plateasca mai mult pe piese de moda sustenabile.

Cele mai cautate articole de moda sustenabila pe www.glami.ro

Din datele interne www.glami.ro, marketplace online de moda din Romania, top 3 cautari de articole sustenabile pe platforma GLAMI este alcatuit din lenjerie organica de bumbac, rucsacuri din poliester reciclat si tenisi din canepa.

In ceea ce privește brandurile sustenabile in vizorul consumatorilor, top 5 este condus de Fjällräven, urmat de Patagonia, Thought, Bohempia si Sandqvist.

Cele mai citite articole

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...

Industria 4.0: pregătește-ți afacerea pentru viitor

Industria 4.0 sau a patra revoluție industrială este privită ca o „trusă de instrumente...

Mai multe articole similare

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...