Scrie pentru noi

AcasăAfaceriGraffiti descopera creativitatea in fasa

Graffiti descopera creativitatea in fasa

Ultimele articole

Top 3 cadouri de Crăciun pe care să le oferi angajaților tăi

Crăciunul este perioada perfectă pentru a-ți arăta aprecierea față de angajații tăi. Dar ce...

Cum să optimizezi spațiul de depozitare cu camere frigorifice

Pentru a optimiza spațiul de depozitare folosind camere frigorifice, este important să înțelegem rolul...

Daca vom mai auzi sau nu de Dan Stanescu, vom vedea. Deocamdata e omul lunii la Graffiti BBDO.

Printre cei care isi fac bagajele pentru Golden Drum, festivalul de publicitate gazduit de Portoroz, Slovenia, intre 2 si 7 octombrie, se afla si Dan Stanescu. Nu ati auzit de el, nu? Nu, nu lucreaza in nici o agentie, inca. Graffiti BBDO i-a dat o sansa si el a profitat de ea. Este castigatorul competitiei „Drum catre Golden Drum” organizata de agentie pentru tinerii creativi. Anul acesta, concursul de creatie publicitara organizat in parteneriat cu Dacia a avut ca tema „Respectarea vitezei legale la volan”. „Desi este un subiect fertil din punct de vedere creativ, nu a fost o tema deloc usoara. Cum transmiti mesajul fara sa pici in macabru, respingator, banal sau in lucruri deja facute? Ei bine, cam 10% dintre cei peste 160 de participanti au reusit. Idei proaspete, surprinzatoare, declinate inteligent pe toate media. Multe dintre ele ar putea sa concureze fara probleme cu campanii internationale de siguranta rutiera. Prin urmare, juriul a avut de luat o decizie dificila in stabilirea podiumului, motiv pentru care in acest an, in premiera pentru concursul „Drum catre Golden Drum”, avem si doua mentiuni”, apreciaza Adrian Preda, Director de Creatie Graffiti BBDO, membru al juriului.

La 21 de ani, Dan Stanescu este student in anul II la Facultatea de Electronica si Telecomunicatii din cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti si, dupa cum a marturisit echipei Graffiti, este pasionat de concursuri.

Cifrele ajuta creativitatea

Aparent, specializarea tehnica si creativitatea nu au nimic in comun. Practic, spune el, tocmai modul analitic de a gandi l-a ajutat. Asta, pe langa faptul ca nu activeaza intr-un domeniu in care e nevoit sa scoata idei pe banda din nimic, dupa cum spune. Intr-o maniera la fel de tehnica isi explica si izvorul cretivitatii. „Sunt deja vreo 12 ani de cand ma lupt cu stiintele exacte, iar ceea ce am invatat m-a ajutat fara indoiala in procesul creativ. De la a stabili exact premisele de la care pornesti, la a intelege obiectivele pe care trebuie sa le atingi. Acestea sunt limitele tehnice impuse de orice problema pe care o ai – ce e intre premise si obiective – si acolo intri tu in joc: intre aceste limite poti sa iti arati creativitatea. Altfel, incerci sa scoti idei din aer”, explica el.

Concursul de creatie a fost dedicat tinerilor sub 26 de ani, care nu sunt angajati in agentii de publicitate, carora li se cerea sa prezinte propuneri de spot radio, spot tv, macheta de presa si publicitate outdoor pe o tema data. Membrii juriului au luat in considerare originalitatea ideii creative, simplitatea acesteia, relevanta mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat in brief si declinarea diferita pe fiecare media in parte.

Dan Stanescu a incercat si anul trecut si nu a reusit sa convinga. De data aceasta a inscris lucrari, pe d eo parte pentru ca e pasionat de creatia publicitara, pe de alta pentru a isi demonstra ca poate. „Lucrez de placere de ceva timp, insa acest concurs a fost sansa de a-mi dovedi ca pot concura cu succes si pot castiga la impuse, nu doar la liber…”

Premiul lui consta in participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum de la Portoroz, Slovenia, si de o luna de practica in cadrul agentiei Graffiti BBDO. Daca il plac, si daca si el mai vrea, colaborarea poate continua. Costurile de calatorie vor fi acoperite integral de Dacia si de Graffiti BBDO, iar accesul pe tot parcursul festivalului la seminarii, prezentari si la gala de decernare a premiilor este asigurat de organizatorii festivalului Golden Drum.

„Cred ca imi doresc mult sa lucrez la Graffiti. Pana la urma suntem macar prieteni de fantezie… In momentul acesta cred ca am ajuns deja la vreo cinci weekend-uri petrecute doar cu Graffiti BBDO si cu gandul la ei! Iar daca chimia dintre mine si Graffiti o sa fie cea la care eu unul ma astept, cu siguranta voi dori sa ii cunosc mai bine!”, marturiseste.

Outdoor-ul romanesc, atractiv pentru vestici

Outdoor akzent, parte a grupului epa! Holding, a achizitionat Beta Cons in actiunea de consolidare pe piata romaneasca de outdoor. Aceasta actiune vine dupa preluarea, acum cateva luni, a pachetului majoritar de actiuni al firmei Euromedia. Astfel, epa! Holding detine 60% din piata de publicitate outdoor din Romania dupa aceasta investitie care se ridica la peste 20 de milioane de euro. epa! Holding este singurul grup austriac de publicitate outdoor prezent in proportie decisiva in spatiul central si est-european. Cum Romania este o piata foarte importanta in aceasta zona, accesul si consolidarea pe piata romaneasca era o evolutie fireasca pentru noi”, a declarat Dr. Heinrich Schuster, director epa! Holding.

Cu si despre publicitari pe FM

Piata de publicitate din Romania si actorii ei au, din aceasta luna, emisiune la radio. Marca de Top, in fiecare vineri de la ora 15:00 la 15:30, la Radio Total. Ideea a prins contur la initiativa ARBOmedia. In fiecare vineri, o persoana din agentiile de media si publicitate este prezent in emisiune cu propriul top de melodii, fiind rugat ca atunci cand alege o piesa muzicala, sa dezvaluie motivele pentru care a ales-o. „Spune-mi ce muzica asculti, ca sa-ti spun cine esti! Fara sa-i cunosc, oamenii din publicitate stiu pe ce butoane sa apese pentru a ma determina sa cumpar, dar de aceasta data, apas si eu pe un singur buton, pentru a-i determina sa vorbeasca si sa iasa la lumina. Fiecare cu puterile lui!”, spune Alina Dimitriu, realizatoarea emisiunii Marca de Top. Parteneriatul dintre ARBOmedia si Radio Total a fost incheiat la data de 1 august cand regia a fost desemnata vanzator exclusiv al spatiului de publicitate al statiei.

Nou spot Bergenbier de la Leo Burnett

„Scoala de soferi”, spotul pe care toti baietii ce savureaza o bere il inteleg foarte bine, a fost realizat de Leo Burnett pentru clientul lor Bergenbier. Spotul continua sa construiasca noua identitate a acestei marci, puternic sustinuta de sloganul „Prietenii stiu de ce”. Ultima executie se potriveste foarte bine sloganului consacrat. Barbatii vor ca ca sotiile/prietenele lor sa aiba carnet de sofer, ca sa aiba cine sa ii aduca acasa dupa bere. „Asa ca in spot vom vedea un barbat care isi sustine femeia in incercarea ei de a obtine permisul de conducere. Si n-o face fiindca ar avea incredere in capacitatiile ei, ci, masculin si „egoist”, fiindca are nevoie de cineva care sa-l conduca acasa dupa niste beri baute cu prietenii”, spune Carmen Tiderle – Deputy Creative Director. Spotul „Scoala de soferi” a fost produs de Multimedia Est si regizat de Radu Muntean.

Ultimele articole

Top 3 cadouri de Crăciun pe care să le oferi angajaților tăi

Crăciunul este perioada perfectă pentru a-ți arăta aprecierea față de angajații tăi. Dar ce...

Cum să optimizezi spațiul de depozitare cu camere frigorifice

Pentru a optimiza spațiul de depozitare folosind camere frigorifice, este important să înțelegem rolul...

Implant Mamar: O opțiune populară pentru creșterea încrederii

Implanturile mamelonare sunt o alegere populară pentru îmbunătățirea proporțiilor corporale și creșterea încrederii. Deși...

Optimizarea continutului, titlurilor si meta descrierilor pentru motoarele de cautare

In era digitala, unde prezenta online este un factor esential pentru succesul oricarui business,...

Mai multe articole similare

Top 3 cadouri de Crăciun pe care să le oferi angajaților tăi

Crăciunul este perioada perfectă pentru a-ți arăta aprecierea față de angajații tăi. Dar ce...

Cum să optimizezi spațiul de depozitare cu camere frigorifice

Pentru a optimiza spațiul de depozitare folosind camere frigorifice, este important să înțelegem rolul...

Implant Mamar: O opțiune populară pentru creșterea încrederii

Implanturile mamelonare sunt o alegere populară pentru îmbunătățirea proporțiilor corporale și creșterea încrederii. Deși...