Scrie pentru noi

AcasăAfaceriFOREO – dezvoltare pe timp de criză

FOREO – dezvoltare pe timp de criză

Ultimele articole

Ce face un statistician medical

Introducere in Statistica Medicala Statisticianul medical este un specialist care joaca un rol crucial in...

Ce face un data analyst

Introducere in Rolul si Responsabilitatile unui Data Analyst Data analyst, sau analistul de date, este...

FOREO Sweden este un brand suedez specializat în îngrijirea feței și dispozitive de igienă orală. Din momentul lansării in 2013 a câștigat clienți din întreaga lume datorită combinației invovative de pulsații sonice și design inovator. Vladimir Cuturilo, General Manager FOREO Eastern Europe ne detaliază care sunt pilonii care stau la baza succesului FOREO și cum se adaptează compania la situatia actuală.

Produsele cosmetice s-au dovedit a fi cele mai des utilizate produse în timpul pandemei. Care este cel mai bine vândut dispozitiv FOREO ?

„UFO este cel mai vândut produs din oferta FOREO. Este primul dispozitiv inteligent din lume pentru aplicarea măștilor faciale, care oferă tratamente la nivel profesional în confortul casei noastre, folosind un mix de terapii-cu lumină LED, crioterapie, termoterapie și pulsații T-Sonic controlate de utilizator cu ajutorul smartphone-ului. Acest dispozitiv inovator a caștigat  popularitate încă din 2018, când a fost prezentat pentru noi  dată la Consumer Electronic Show (CES) – cel mai mare târg de electronice și tehnologii noi care se desfășoară anual în Las Vegas. A fost momentul când a devenit un bestseller. În timpul pandemiei, clienții sunt dornici să achiziționeze inclusiv spuma noastră de curățare a feței, care elimină eficient orice bacterii care se acumulează pe piele pe parcursul zilei.”

Cum este FOREO diferit față de alte branduri din sectorul frumuseții și în ce măsură este receptiv nevoilor clienților săi?

„Fiecare produs nou este apreciat atât în  industria noilor tehnologii, cât și în industria de înfrumusețare. Cheia succesului nu stă doar în produsele futuriste, ci și în resursele umane. Căutăm în permanență oameni cu o perspectivă proaspătă asupra pieței de beauty cu energie bună și viziune de dezvoltare nu numai pentru brand, ci și pentru echipa noastră. Știm că produsele noastre sunt atractive pentru o generație tot mai tânără de clienți care iubesc gadgeturile tehnologice. De aceea, dezvoltăm constant portofoliul de produse, un exemplu fiind noua generație de dispozitive de curățare a feței – LUNA 3 sau UFO 2 anterior menționat.”

Ce anume a influențat recunoașterea internațională FOREO de la momentul fondator din 2013?

„De la începuturile FOREO am crezut în faptul că inovația și creativitatea aduc viitorul în prezent. Aceste soluții nu doar satisfac cerințele în creștere ale clienților, ci implementează  noi obiceiuri de îngrijire personală.  Datorită acestei abordări ne-am transformat dintr-un startup de 2 oameni din Suedia într-un brand cu peste 3000 oameni la nivel international. În acești 7 ani am vândut 20 de milioane de dispozitive ce îngrijesc pielea și contribuie la starea de bine a oamenilor de pe fiecare continent.”

Cum gestionează FOREO o pandemie, ca și companie internațională? Cum afectează situația actuală rezultatele vânzărilor?

„Încă de la început, FOREO s-a concentrat pe vânzările online și pe activități de construire a imaginii în lumea online, astfel încât pandemia nu a avut un impact negativ asupra rezultatelor vânzărilor noastre. Internetul este mediul nostru natural. De asemenea, suntem favorizați de faptul că dispozitivele noastre se potrivesc  nevoilor reale ale clienților noștri. Datorită nouă ei pot avea grijă de tenul și de starea lor de bine în mod profesionist, acasă. Această stare de fapt ne motivează să acționăm.”

Cum schimbă actuala criză fata industriei cosmetice?

„Faptul că stăm acasă ne-a schimbat complet abordarea în privința îngrijirii. Neavând posibilitatea de a urma tratamente cosmetice la un centru specializat, le-am mutat în propria noastră casă și am luat îngrijirea literalmente în propriile mâini. Clienții iau decizii de cumpărare mai atent, cumpără produse mult mai puține, dar de o calitate mult mai bună. Ei consideră dispozitivele noastre de îngrijire, cum ar fi LUNA, UFO sau IRIS  o investiție pentru o piele sănătoasă și bine îngrijită.”

FOREO are diferite linii de produse, atât pentru curățare, cât și pentru masaj, dar și pentru aplicarea măștilor. Care va fi următorul dispozitiv?

„LUNA 3 pentru bărbați care curăță în profunzime și masează pielea va fi disponibilă în septembrie.  În luna octombrie vă vom prezenta o noutate completă. Vom lansa un dispozitiv care utilizează tehnologia avansată de microcurenți și pulsații T-Sonic ™ pentru a exersa peste 65 de mușchi ai feței și gâtului. Până acum, astfel de tratamente faciale avansate pentru fermitate puteau fi efectuate doar în saloanele profesionale. Acum vom putea să le facem noi înșine. Dispozitivul funcționează împreună cu aplicația, astfel încât să-l putem adapta nevoilor noastre. Cred că vom surprinde pozitiv clienții.”

Produsele FOREO pot fi găsite pe www.foreo.com

Ultimele articole

Ce face un statistician medical

Introducere in Statistica Medicala Statisticianul medical este un specialist care joaca un rol crucial in...

Ce face un data analyst

Introducere in Rolul si Responsabilitatile unui Data Analyst Data analyst, sau analistul de date, este...

Ce face un asistent manager

Rolul si importanta unui asistent managerUn asistent manager, cunoscut adesea si sub denumirea de...

Ce face un procuror

Introducere in Rolul si Responsabilitatile Procurorului Un procuror reprezinta un element esential in sistemul de...

Mai multe articole similare

Ce face un statistician medical

Introducere in Statistica Medicala Statisticianul medical este un specialist care joaca un rol crucial in...

Ce face un data analyst

Introducere in Rolul si Responsabilitatile unui Data Analyst Data analyst, sau analistul de date, este...

Ce face un asistent manager

Rolul si importanta unui asistent managerUn asistent manager, cunoscut adesea si sub denumirea de...