Scrie pentru noi

AcasăAfaceriDe ce sa inchiriezi un birou profesional?

De ce sa inchiriezi un birou profesional?

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Ca profesionist, iti poti desfasura activitatea in locuinta ta daca iti permit conditiile, dar idealul este sa alegi varianta de birouri de inchiriat Floreasca profesioniste. Aceasta este o optiune populara pentru companii datorita numeroaselor sale avantaje. Iata 3 motive bune pentru a alege acest tip de inchirieri pentru un birou profesional.

O consultare mai buna la locul de munca

Lucrul de acasa este bine si iti poate oferi chiar multe avantaje. Dar adesea concentrarea este problematica, mai ales daca ai copii. In plus, munca la distanta necesita o disciplina infernala. Intr-adevar, oaspetii pot debarca oricand la tine acasa pentru a-ti perturba programul. Ca sa nu mai vorbim de multele distrageri precum gatitul, televizorul tentant, muzica vecinilor, zgomotele venite de afara… greu sa te concentrezi in astfel de conditii.

Optand pentru o inchiriere de birouri in Floreasca, beneficiezi de un spatiu special dedicat muncii. Un astfel de birou inchiriat te ajuta sa te concentrezi mai bine si, prin urmare, sa devii mai productiv. Cel mai bine, creezi o adevarata pauza intre viata ta privata si cea profesionala.

O solutie practica si economica

Daca inchiriezi spatii pentru afacerea ta, trebuie sa semnezi un contract de inchiriere. Si pentru asta, trebuie sa prezinti un anumit numar de documente justificative si alte documente. Proprietarul iti poate cere, de asemenea, cifra de afaceri pentru a verifica daca iti permiti sa platesti chiria in mod continuu.

Cele mai citite articole

Insa proprietarul iti va oferi inchirierea in cladiri de birouri noi sau vile istorice cu finisaje si dotari moderne.

Servicii si echipamente la fata locului

Celalalt avantaj al inchirierii unui birou profesional este ca acest spatiu se afla in cladiri moderne cu servicii profesionale intretinere tehnica si administrare. In plus, multe alte servicii iti vor putea oferi pe langa asigurarea biroului.

Astfel, vei putea avea o linie telefonica, curent electric, aer conditionat, o conexiune la internet, o zona de relaxare si alte servicii precum curatenia, de exemplu. In plus, biroul va fi suficient de spatios pentru a-ti primi clientii.  Cladirea beneficiaza de asemenea de o varietate semnificativa de restaurante, cafenele si servicii in imediata proximitate.    

Dotari

  • Aer Conditionat
  • Incalzire Centralizata
  • Tavan Suspendat 
  • Inaltime pe etaj mai mare de 2,7 m
  • Ferestre cu deschidere 
  • Acces Securizat
  • Lift/Lifturi 
  • Furnizori multipli de servicii Date si Voce
  • CCTV / Supraveghere Video 
  • Detectoare Fum/Foc
  • Sprinkler System 
  • Mocheta

Tot ce trebuie sa faci este sa iti configurezi obiectele personale pentru a incepe sa lucrezi.

Concluzie

Pentru a-ti dezvolta afacerea, a economisi timp, a castiga respect de la clienti si parteneri si pentru a economisi bani, se recomanda sa inchiriezi fie ca este vorba de un spatiu birou de inchiriat Timisoara sau un spatiu de inchiriat Floreasca. Optiunile si preturile sunt variate. Deci, alege tipul de birou care se potriveste cel mai bine nevoilor si afacerii tale. 

Cele mai citite articole

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...

Industria 4.0: pregătește-ți afacerea pentru viitor

Industria 4.0 sau a patra revoluție industrială este privită ca o „trusă de instrumente...

Mai multe articole similare

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...