BIANO, marketplace home & deco ce reuneste ofertele celor mai importante magazine online de pe acest segment din tara noastra, anunta o crestere de pana la 300% a vanzarilor pentru parteneri in plin sezon Black Friday, care s-a desfasurat pe www.biano.ro in intervalul 13-22 noiembrie 2020.
In perioada de reduceri Black Friday, www.biano.ro a avut o crestere aproape tripla a volumului de trafic si numarului de comenzi.
Daca in 2019, in aceeasi perioada de discount-uri, printre categoriile de top preferate de cumparatori au fost patuturile pentru bebelusi, cafetierele, covoarele, corpurile de iluminat si mesele de cafea, in 2020 romanii au parut mai interesati de amenajarea casei.
Anul acesta, cumparatorii locali s-au concentrat pe achizitiile de decoratiuni, in special brazi de Craciun, accesorii pentru bucatarie si scaune de bucatarie, cat si pe accesorii necesare pentru telemunca si scoala online, printre categoriile de mare interes fiind birourile, scaunele de birou, cat si birourile pentru copii si articolele necesare pentru scoala online.
In sezonul Black Friday, romanii au facut cumparaturi home & deco pe www.biano.ro in medie de 500 lei. In ceea ce priveste vanzarile pentru parteneri, reprezentatii BIANO Romania au inregistrat o crestere inclusiv la nivelul veniturilor zilnice, de 200.000 lei/parteneri, duble fata de o perioada obisnuita a anului.
Cautarile dupa fotografii, functionalitate exclusiva BIANO, au sporit vanzarile
Anul acesta, vizitatorii BIANO au folosit din plin de Black Friday functionalitatea exclusiva BIANO de cautare a unui produs prin intermediul fotografiilor.
Instrument de ultima generatie, similar cu cel al retelelor neuronale convolutionale, cautarea prin fotografii le asigura cumparatorilor home & deco avantajul cautarii prin milioane de imagini aproape instantaneu.
In plus, de Black Friday, mai mult ca oricand, vizitatorii www.biano.ro au avut avantajul simplificarii procesului de selectare a produselor de mobila, prin filtrele tip AI inteligente de pe site, cat si prin intermediul conturilor social media BIANO Romania – cum ar fi contul de Instagram @biano.ro, unde cei interesati de achizitii home & deco au gasit recomandari si inspiratie folositoare si practica – cu fotografii 100% reale, inclusiv din casele celor care au apelat la cumparaturi pe BIANO, pentru a pune in valoare produsele prezentate. Tot pe Instagram iubitorii home & deco au putut face shopping direct din tool-ul de Instagram Shop.
Pe platformele BIANO, in acest moment sunt listate peste 4 milioane de produse home & deco.
BIANO, destinatia nr. 1 a iubitorilor home & deco din Europa Centrala si de Sud-Est
In numai cinci ani, BIANO a deschis operatiuni in Cehia, Romania (unde este prezent din 2018), Slovacia, Olanda, Brazilia, Ungaria si Portugalia. Anul acesta, compania estimeaza ca va aduce venituri pentru cei peste 1.200 de parteneri la nivel mondial de 150 de milioane de euro.