Scrie pentru noi

AcasăAfaceriCall Center - o afacere de 1.800.000 de euro pe an

Call Center – o afacere de 1.800.000 de euro pe an

Ultimele articole

Cum motivezi tinerii din Generația Z ca angajator – 4 soluții reale

Generația Z, expertă în tehnologii și mânată de o viață cu sens, născută între...

Personalizarea spațiului comercial cu vitrine frigorifice orizontale elegante și funcționale

Într-o lume a comerțului în care estetica și funcționalitatea se întrepătrund, vitrinele frigorifice orizontale...

A facut primul pas in afaceri la jumatatea anului 2003, deschizand prima companie de call center din Romania. Dupa aproximativ doi ani de la deschiderea firmei, Vladimir Sterescu a reusit sa ajunga la o cifra de afaceri de peste 1.800.000 de euro si o rata a profitului de aproximativ cinci procente din cifra de afaceri.

Ideea de a deschide o firma exclusiv de call center, i-a venit inca de pe vremea cand lucra in cadrul uneia dintre cele mai importante companii de telefonie mobila.

„In 1997, la 22 de ani cand m-am angajat la Connex, am inceput de jos, ca reprezentant relatii clienti, iar ulterior am fost primul ocupant al departamentului de transmisii si date”, isi aminteste Vladimir Sterescu, directorul Easy Call.

Din 1997 si pana in 2003, a ocupat nu mai putin de sapte joburi in cadrul companiei Connex, si a incheiat colaborarea cu ei, cand a avut oportunitatea de a deschide firma Easy Call. Inceputul acestei companii s-a facut cu o investitie de peste 300.000 de dolari, doar in infrastructura, iar activitatea era facuta cu aproximativ 2-3 oameni.

„Am avut oportunitatea in 2003, sa gasesc doi investitori, care sa creada in ideea mea si sa investeasca in companie”, spune Vladimir Sterescu.

Firma are trei actionari, iar fiecare detine o treime din companie. Ceilalti doi actionari au facut investitia, iar Vladimir Sterescu a venit cu know-how-ul si cu experienta.

Cele mai citite articole

Easy Call s-a deschis in numele companiilor care nu doresc sa-si implementeze un call center propriu, pentru ca este un centru de costuri foarte mari. Astfel, companiile externalizeaza anumite servicii catre noi, care suntem o companie specializata, si care avem infrastructura necesara acestui job, explica Vladimir Sterescu.

Primul apel a fost facut in noiembrie 2003, iar la inceput a fost destul de greu, pentru ca eram tineri atat din punct de vedere al angajatilor cat si al firmei.

Cand a pornit la drum a considerat ca se vor adresa cel putin pe termen mediu, exclusiv companiilor si institutiilor publice din Romania. Insa, nu a anticipat foarte bine ca multe companii romanesti si institutii nu erau indreptate catre client.

„In anumite domenii de activitate concurenta este mai slaba si atunci evident se vindea produsul sau serviciul si asa”, spune Vladimir Sterescu.

S-au facut cunoscuti pe piata participand la toate conferintele din domeniu, si la doua expozitii de profil in strainatate. Dintre primii clienti se numara compania Kon Electronic, Siemens si GlaxoSmithKline.

In prezent, compania Easy Call numara aproximativ 150 de angajati si are un portofoliu de aproximativ 20 de clienti din domeniile: telecomunicatii si sectorul bancar.

Cele mai citite articole

Ultimele articole

Cum motivezi tinerii din Generația Z ca angajator – 4 soluții reale

Generația Z, expertă în tehnologii și mânată de o viață cu sens, născută între...

Personalizarea spațiului comercial cu vitrine frigorifice orizontale elegante și funcționale

Într-o lume a comerțului în care estetica și funcționalitatea se întrepătrund, vitrinele frigorifice orizontale...

De ce sunt atât de populare păcănele online?

Evoluția rapidă a tehnologiei a stimulat creșterea rapidă a jocurilor de noroc online. Păcănelele...

Lucruri pe care să le știi despre legislația muncii

Legislația muncii este, de multe ori, un subiect tabu pentru angajați, care rareori își...

Mai multe articole similare

Cum motivezi tinerii din Generația Z ca angajator – 4 soluții reale

Generația Z, expertă în tehnologii și mânată de o viață cu sens, născută între...

Personalizarea spațiului comercial cu vitrine frigorifice orizontale elegante și funcționale

Într-o lume a comerțului în care estetica și funcționalitatea se întrepătrund, vitrinele frigorifice orizontale...

De ce sunt atât de populare păcănele online?

Evoluția rapidă a tehnologiei a stimulat creșterea rapidă a jocurilor de noroc online. Păcănelele...