Scrie pentru noi

AcasăAfaceriBune practici în gestionarea unei hale de închiriat

Bune practici în gestionarea unei hale de închiriat

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Bună gestionare atribuită spaţiului  de tip hala de închiriat Bucureştieste esenţială pentru bunul mers al afacerii. Principalele probleme ce ţin de logistică centrelor de distribuţie fac referire la creşterea vânzărilor fără creşterea spaţiului de depozitare şi personalului, fiind gestionate prin implementarea eficientă a proceselor şi managementul forţei de muncă.

Decizia de închiriere spaţiu de producţie Bucureşti sau de depozitare este influenţată de unele criterii îndeplinite de acel spaţiu care trebuie să fie orientat către client, să răspundă la timp, complet şi fără alte implicaţii cerinţelor clienţilor. În plus, activităţile din depozit trebuie să se sincronizeze cu  cerinţele de livrare a comenzilor.

Vizibilitatea asupra comenzilor şi eficientizarea fluxului de produse şi creşterea productivităţii

Este foarte important ca închirierea unei hale sau aunui depozit să pună accent pe vizibilitatea stocului de marfă, prin implementarea unor facilităţi de căutare a produsului, indiferent de stadiul de operare. De asemenea, este necesară vizibilitatea asupra comenzilor şi monitorizarea resurselor umane, planificarea şi alocarea acestora part time sau full time în funcţie de nivelul de încărcare săptămânal său zilnic al depozitului, graţie unei vizibilităţi complete asupra comenzilor cărţilor, corelată cu activităţile outbound şi inbound.

Companiile îşi propun îmbunătăţirea constantă a performanţei, iar centrele de distribuţie reprezintă o ţintă principală a unui manager de lanţ logistic pentru maximizarea eficienţei la costuri minime.

Este, aşadar, necesar să:

  • se aloce spaţiile de depozitare în mod eficient;
  • se confirme tranzacţiile şi comunicarea operaţiunilor interne prin folosirea tehnologiilor de coduri de bare şi terminale mobile;
  • împărţirea depozitului pe zone, în funcţie de profilul produsului şi comenzilor de livrare;
  • selecţia metodei de colectare;
  • managenentul eficient al produselor inbound;
  • recepţia produselor fără a folosi documente scrise.

Alocarea eficientă a spaţiilor de depozitare

O problemă din ce în ce mai des întâlnită într-o hală sau un depozit de închiriat este legată de poziţionarea corectă a produselor astfel încât să permită minimizarea timpilor de deplasare în procesele de picking. Pentru a minimiza ciclul comenzilor este necesar să se ţină cont de următoarele recomandări:

  • să se analizeze situaţia folosind istoricul liniilor de comandă pentru identificarea celor mai vândute articole. Ulterior, spaţiul de depozitare se va reorganiza astfel încât spaţiile adiacente zonelor de expediţie să fie ocupate de articole cu frecvenţa de colectare mare;
  • alegerea metodei de picking în funcţie de profilul comenzilor.

Fără doar şi poate, se va pune accent şi pe proiectarea corectă a spaţiului din depozit, pe managementul corect al mărfurilor pentru bună gestionare a halei de închiriat. Diferenţa dintre firmele puternice şi cele slabe care închiriază hale sau spaţii de depozitare este dată de calitatea definiţiei proceselor şi modului de execuţie al acestora.

Cele mai citite articole

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...

Industria 4.0: pregătește-ți afacerea pentru viitor

Industria 4.0 sau a patra revoluție industrială este privită ca o „trusă de instrumente...

Mai multe articole similare

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...