Scrie pentru noi

AcasăAfaceriCare sunt cele mai eficiente metode de optimizare şi ce oferă serviciile...

Care sunt cele mai eficiente metode de optimizare şi ce oferă serviciile SEO?

Ultimele articole

Poți păstra părul scurt după un transplant de păr?

Dacă ai avut sau iei în considerare un transplant de păr, s-ar putea să...

Creșterea eficienței producției în Industria 4.0: Cum poți trece la nivelul următor

Industria 4.0 a transformat modul în care companiile produc, monitorizează și optimizează procesele. Digitalizarea...

Pentru o bună parte dintre utilizatori, termenul de servicii SEO este destul de ambiguu, un tărâm al informaţiilor eronate şi al sfaturilor greşit înţelese. SEO înseamnă Search Engine Optimization şi se traduce prin Optimizarea pentru Motorul de Căutare, un proces de perfecţionare a vizibilității site-urilor web în ceea ce priveşte topul rezultatelor motoarelor de căutare. Concret, serviciile SEO sunt necesare pentru o mai bună poziţionare a site-ului în rezultatele Google.

Conform studiilor, rezultatele din prima pagină a motoarelor de căutare primesc până la 71% din totalul vizitatorilor, în timp ce locul 1 din Google primeşte 33% din toate accesările. Acum SEO a devenit echivalentul succesului afacerilor, chiar şi al afacerilor dedicate exclusiv mediului offline.

De ce este nevoie să se acorde o atenţie sporită serviciilor SEO?

Înainte de a alege firma specializată în a oferi servicii SEO, companiile trebuie să ţină cont de serviciile pe care le oferă, de calitatea lor, de cererea de pe piaţă, de recenziile clienţilor. De vreme ce pe piaţa există din ce în ce mai multe firme ce efectuează SEO, cu preţuri mai mult sau mai puţin accesibile, este destul de dificil de ales o anumită companie care se va dovedi cea potrivită pentru cerinţele şi nevoile clienţilor.

Înainte de a alege serviciile SEO, clienţii trebuie să ştie în ce categorie de servicii se “încadrează” şi de ce anume au nevoie. Astfel, există:

  • servicii SEO on-page care au loc chiar pe pagina site-ului web deţinut de clienţi, pe pagina magazinului online sau al blogului administrat, fiind cea mai populară metodă de optimizare. Cu cât informaţiile prezentate sunt mai unice şi mai bine redactate, cu atât cuvintele cheie şi frazele cheie sunt mai bine folosite în pagina, iar relevanța paginii va creşte;
  • servicii off page SEO care presupun întreţinerea şi dezvoltarea păgânilor sociale, cu un impact pozitiv asupra afacerilor, precum şi informarea clienţilor în ceea ce priveşte poziţionarea afacerii şi folosirea My Business Google pentru a se face vizibili pe piaţa/

Cât costă campaniile SEO şi în ce constă serviciile oferite?

Campaniile SEO au costuri diferenţiate şi adaptate cerinţelor fiecărui client în parte, precum şi necesităţii fiecărei nişe competiţionale. Preţurile cerute de o agenţie cu prestanţă în domeniu sunt întotdeauna corecte pentru serviciile SEO oferite care constau în:

  • audit preliminar SEO;
  • analiza cuvintelor cheie SEO;
  • stabilirea structurii şi arhitecturii site-ului;
  • audituri SEO on page;
  • strategie completă pentru SEO off page.

Cu siguranţă există un consultant dedicat campaniei SEO în fiecare agenţie, care va păstra în permanenţă legătură cu clientul şi care vă cunoaşte stadiul şi evoluţia campaniei, astfel încât să poată lua cele mai bune decizii pentru succesul acesteia. Succesul şi eficientă serviciilor SEO sunt măsuraţi prin vizibilitatea organică şi prin traficul organic non brand, clienţii primind la final de lună câte un raport de activitate SEO complet.

Ultimele articole

Poți păstra părul scurt după un transplant de păr?

Dacă ai avut sau iei în considerare un transplant de păr, s-ar putea să...

Creșterea eficienței producției în Industria 4.0: Cum poți trece la nivelul următor

Industria 4.0 a transformat modul în care companiile produc, monitorizează și optimizează procesele. Digitalizarea...

Când să apelezi la servicii de curățenie externe?

Curățenia este o activitate esențială în viața de zi cu zi, indiferent că vorbim...

Skoda: O investiție sigură pe piața mașinilor la mâna a doua

Skoda a devenit, fără îndoială, un nume de referință pe piața auto, cunoscut pentru...

Mai multe articole similare

Poți păstra părul scurt după un transplant de păr?

Dacă ai avut sau iei în considerare un transplant de păr, s-ar putea să...

Creșterea eficienței producției în Industria 4.0: Cum poți trece la nivelul următor

Industria 4.0 a transformat modul în care companiile produc, monitorizează și optimizează procesele. Digitalizarea...

Când să apelezi la servicii de curățenie externe?

Curățenia este o activitate esențială în viața de zi cu zi, indiferent că vorbim...