Scrie pentru noi

AcasăPiata de CapitalSicomed vinde terenurile, dar pastreaza productia

Sicomed vinde terenurile, dar pastreaza productia

Ultimele articole

Top 3 cadouri de Crăciun pe care să le oferi angajaților tăi

Crăciunul este perioada perfectă pentru a-ți arăta aprecierea față de angajații tăi. Dar ce...

Cum să optimizezi spațiul de depozitare cu camere frigorifice

Pentru a optimiza spațiul de depozitare folosind camere frigorifice, este important să înțelegem rolul...

Compania farmaceutica ceha Zentiva, care la sfarsitul anului trecut a ajuns la o participatie de 75% din actiunile (fostei) Sicomed, nu ar spune nu altor achizitii din Romania.

Zentiva este, din ianuarie, noul nume al celui mai mare producator de medicamente generice din Romania. Procesul de integrare al Sicomed in Zentiva este prevazut sa se incheie in iulie 2006. Cehii dau asigurari ca nu vor renunta la partea de productie, desi anunta ca pentru moment se concentreaza pe investitii masive in segmentul de vanzari si de marketing. Acestea ar urma sa pregateasca terenul pentru lansarea, spre sfarsitul anului, a unor produse noi. De altfel, compania si-a propus lansarea a 20 de produse pana in 2009. Pentru inceput, portofoliul se va extinde cu 12 produse noi pe segmentul cardiovascular, sistemul nervos central sau sistemul bolilor gastrointestinale.

Nu suntem aici ca sa inchidem afacerea sau sa taiem din locurile de munca, ci sa construim o afacere. Daca vrem sa fim numarul unu pe piata romaneasca, trebuie sa pastram facilitatile de productie. Eficienta este lucrul cel mai important. Investitiile si crearea de noi locuri de munca depinde de succesul autohton, dar si pe alte piete, a declarat Jiri Michal, presedintele Zentiva. Ba chiar, vom profita de orice oportunitati care vor aparea, mai spune Michal, raspunzand unei intrebari referitoare la achizitionarea altor producatori romani de medicamente, inclusiv Antibiotice Iasi.

Crestere pe o piata in crestere

Sicomed a raportat pentru 2005 o cifra de afaceri de 192,3 milioane de lei, in crestere cu 10% comparativ cu 2004, dar profitul net a scazut cu 14,5%, la 16,6 milioane de lei.

Romania a fost perceputa inca de la inceput ca o piata puternica, unde consumul de medicamente este inca mic, dar in crestere – spun reprezentantii Zentiva. Piata farmaceutica in Europa Centrala, vizata de compania ceha este de 11,6 miliarde de dolari.

Ultimele articole

Top 3 cadouri de Crăciun pe care să le oferi angajaților tăi

Crăciunul este perioada perfectă pentru a-ți arăta aprecierea față de angajații tăi. Dar ce...

Cum să optimizezi spațiul de depozitare cu camere frigorifice

Pentru a optimiza spațiul de depozitare folosind camere frigorifice, este important să înțelegem rolul...

Implant Mamar: O opțiune populară pentru creșterea încrederii

Implanturile mamelonare sunt o alegere populară pentru îmbunătățirea proporțiilor corporale și creșterea încrederii. Deși...

Optimizarea continutului, titlurilor si meta descrierilor pentru motoarele de cautare

In era digitala, unde prezenta online este un factor esential pentru succesul oricarui business,...

Mai multe articole similare

Top 3 cadouri de Crăciun pe care să le oferi angajaților tăi

Crăciunul este perioada perfectă pentru a-ți arăta aprecierea față de angajații tăi. Dar ce...

Cum să optimizezi spațiul de depozitare cu camere frigorifice

Pentru a optimiza spațiul de depozitare folosind camere frigorifice, este important să înțelegem rolul...

Implant Mamar: O opțiune populară pentru creșterea încrederii

Implanturile mamelonare sunt o alegere populară pentru îmbunătățirea proporțiilor corporale și creșterea încrederii. Deși...