Scrie pentru noi

AcasăManager

Manager

Ce inseamna training la locul de munca

Ce reprezinta trainingul la locul de munca Trainingul la locul de munca este un element esential pentru dezvoltarea profesionala si organizationala. Acesta reprezinta procesul prin care angajatii isi dezvolta abilitatile, cunostintele si competentele necesare pentru a-si indeplini rolurile si responsabilitatile la un nivel mai inalt....

Ce inseamna manager

Definitia si rolul unui managerUn manager este o persoana responsabila de coordonarea si supravegherea unui grup de indivizi sau a unei organizatii pentru a atinge un set de obiective. Rolul unui manager nu este doar acela de a supraveghea, ci si de a motiva...

Scrie pentru noi

Venim in intampinarea bloggerilor si pasionatilor de scris, pentru a contribui la dezvoltarea site-ului Banii Nostri, prin continut de calitate.

Keep exploring

Dragos Anastasiu

Omul de afaceri Dragos Anastasiu este fost președinte al ANAT si proprietar al Grupului...

La ce sunt utile tablele magnetice intr-o firma sau intr-un birou?

Un numar tot mai mare de firme aleg sa puna in birou table magnetice,...

Ca manager, stii sa-ti asculti oamenii?

80% din timpul in care suntem treji il petrecem folosindu-ne patru abilităţi de comunicare:...

Ultimele articole

Cum să optimizezi consumul de energie într-o fabrică folosind tehnologii inteligente

Viitorul producției nu înseamnă doar automatizare. Înseamnă control deplin, decizii rapide și zero risipă....

Pensie anticipata barbati 1968

Pensie anticipata pentru barbatii nascuti in 1968: Ce trebuie sa stiiPentru multi barbati nascuti...

Calculator pensie privata facultativa

Planificarea financiara pentru pensionare este o etapa esentiala in viata fiecarui individ care doreste...

Metropolitan pensie privata

Importanta pensiilor private in sistemul economic actual Sistemul de pensii reprezinta un pilon esential al...