Manager
Ce inseamna training la locul de munca
Ce reprezinta trainingul la locul de munca
Trainingul la locul de munca este un element esential pentru dezvoltarea profesionala si organizationala. Acesta reprezinta procesul prin care angajatii isi dezvolta abilitatile, cunostintele si competentele necesare pentru a-si indeplini rolurile si responsabilitatile la un nivel mai inalt....
Manager
Ce inseamna manager
Definitia si rolul unui managerUn manager este o persoana responsabila de coordonarea si supravegherea unui grup de indivizi sau a unei organizatii pentru a atinge un set de obiective. Rolul unui manager nu este doar acela de a supraveghea, ci si de a motiva...
Scrie pentru noi
Venim in intampinarea bloggerilor si pasionatilor de scris, pentru a contribui la dezvoltarea site-ului Banii Nostri, prin continut de calitate.
Keep exploring
Banii Publici
Dragos Anastasiu
Omul de afaceri Dragos Anastasiu este fost președinte al ANAT si proprietar al Grupului...
Manager
La ce sunt utile tablele magnetice intr-o firma sau intr-un birou?
Un numar tot mai mare de firme aleg sa puna in birou table magnetice,...
Manager
Ca manager, stii sa-ti asculti oamenii?
80% din timpul in care suntem treji il petrecem folosindu-ne patru abilităţi de comunicare:...
Ultimele articole
Afaceri
Cum să optimizezi consumul de energie într-o fabrică folosind tehnologii inteligente
Viitorul producției nu înseamnă doar automatizare. Înseamnă control deplin, decizii rapide și zero risipă....
Finante Personale
Pensie anticipata barbati 1968
Pensie anticipata pentru barbatii nascuti in 1968: Ce trebuie sa stiiPentru multi barbati nascuti...
Finante Personale
Calculator pensie privata facultativa
Planificarea financiara pentru pensionare este o etapa esentiala in viata fiecarui individ care doreste...
Finante Personale
Metropolitan pensie privata
Importanta pensiilor private in sistemul economic actual
Sistemul de pensii reprezinta un pilon esential al...