Scrie pentru noi

AcasăAfaceriDe ce este importanta inchirierea unui birou?

De ce este importanta inchirierea unui birou?

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

In momentul in care o afacere se extinde, aceasta are nevoie intotdeauna de spatiu pentru a isi putea continua activitatea. Pentru  a indeplini un astfel de task, majoritatea antreprenorilor aleg sa cumpere diferite imobile. Cu toate acestea, chiar daca pe moment pare o idee destul de buna, in realitate nu este asa. De fapt, cel mai bun lucru pe care un antreprenor il poate face este acela de a inchiria un spatiu, pe care sa il foloseasca dupa bunul plac.

Asadar, multi antreprenori si chiar businessmeni au ales sa investeasca in inchiriere spatiu birou Bucuresti datorita beneficiilor pe care aceasta masura le prezinta. De cele mai multe ori, printre acestea se numara inclusiv:

Flexibilitatea – elementul esential pentru antreprenori

In special cand vine vorba de lumea business, oricine trebuie sa fie extrem de flexibil si sa isi schimbe strategia de la un an la altul cu succes, astfel incat intreaga afacere sa fie una profitabila. Asadar, pentru a permite atat antreprenorilor cat si angajatilor sa fie cat mai flexibili in domeniul de activitate selectat, este important sa se investeasca in chiria unui birou.

Astfel ca, in momentul in care afacerea evolueaza, fiind necesara schimbarea spatiului unde firma isi desfasoara activitatea, administratorii nu vor iesi in pierdere si nici nu se vor gandi la diferite modalitati prin care sa vanda imobilul. Tot ceea ce trebuie sa faca este sa inceteze contractul de inchiriere si sa caute o alta locatie care corespunde in totalitate normelor personale.

Cele mai citite articole

Datorita acestor aspecte, majoritatea antreprenorilor, care stiu cum sa isi gestioneze bugetul prefera sa aleaga un birou de inchiriat Cluj in locul achizitionarii unui astfel de imobil.

Preturile sunt intotdeauna cele mai bune

In special cand vine vorba de preturile chiriilor din astfel de zone, acestea nu se pot compara cu o rata la banca. Deseori, imobilele de dimensiuni considerabile au preturi destul de mari, fapt pentru care este recomandat ca, in special atunci cand businessurile sunt la inceput de drum sa se opteze intotdeauna pentru investitia intr-o chirie. In acest mod, se poate calcula intregul buget pe un an, fara prea mari probleme.

In acest mod, tinerii antreprenori vor stii cu exactitate cm sa isi gestioneze fondurile, in asa masura incat sa se poata achita in timp util toate costurile asociate cu o afacere. Asadar, inchirierea unui imobil chiar este recomandata in marea majoritate a cazurilor, datorita acestui aspect.

Birourile de inchiriat au intotdeauna calitate ridicata

Intotdeauna imobilele care sunt inchiriate au o calitate mult mai ridicata, datorita faptului ca proprietarii se ocupa intotdeauna de amenajare astfel incat chiriasii sa poata dispune de tot confortul. Peretii sunt impecabili, retelele de apa, canalizare, gaz si lumina sunt perfect functionale. Asadar, in momentul in care se inchiriaza un birou, administratorul firmei nu va trebui sa se gandeasca la investitii extra asociate cu reparatiile.

Mai mult de atat, intotdeauna cand vine vorba despre investitia intr-un birou, administratorul va trebui sa ia in calcul doar achizitionarea pieselor de mobilier si tehnologia de care are nevoie pentru efectuarea task-urilor de la locul de munca.

Cele mai citite articole

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...

Industria 4.0: pregătește-ți afacerea pentru viitor

Industria 4.0 sau a patra revoluție industrială este privită ca o „trusă de instrumente...

Mai multe articole similare

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...