Scrie pentru noi

AcasăAfaceriCum determini dimensiunea perfectă pentru un birou eficient?

Cum determini dimensiunea perfectă pentru un birou eficient?

Ultimele articole

Cand sa deschizi conturi de economii pentru copii

Introducere: Importanța economisirii timpuriiDeschiderea unui cont de economii pentru copii este un pas crucial...

Blaturi pentru mobila de bucătărie: sfaturi utile pentru o alegere inspirată

Alegerea blatului de bucătărie poate părea o provocare, dat fiind că trebuie să îmbine...

O sarcină mai dificilă decât pare este reprezentată de alegerea unei clădiri de birouri de închiriat Dorobanţi pentru afacerea administrată. Sunt mai mulţi factori de care oamenii de afaceri trebuie să ţină cont pentru a face o alegere corectă şi potrivită pentru nevoile companiei pe care o conduc. Pe de o parte, un birou cu un spaţiu prea mare generează costuri lunare mari, ce pot pune presiune pe bugetul firmei, mai ales dacă sediul este într-o zonă “cu pretenţii” cum este zona Dorobanţi. Pe de altă parte, un spaţiu al clădirii de birouri prea mic va genera multă aglomeraţie şi va stingheri activitatea angajaţilor, încetinind procesele de muncă din interiorul companiei.

Firmele nu se pot dezvolta în mod armonios dacă sunt constrânse de un spaţiu limitat sau de cheltuieli lunare mult prea mari. De aceea este important să se analizeze în mod corect nevoile companiei şi să se aleagă dimensiunea spaţiului de lucru pornind de la aceste nevoi pentu a se asigura că nu există obstacole în calea dezvoltării companiei.

Dezvoltarea companiei – un criteriu important în alegerea spaţiului de birouri

În alegerea spaţiului de birouri de închiriat Victoriei, dezvoltarea companiei este un factor foarte important. Dimensiunea spaţiului în care va activa compania porneşte de la nevoile prezentului, însă asta nu înseamnă că nu ar trebui să se ia în calcul şi nevoile din viitor. Pentru că nu toate firmele au acelaşi ritm de dezvoltare, este important de luat în calcul acest aspect. Pentru că mutarea unei firme este o operaţiune foarte costisitoaresi dificilă, este bine să fie efectuată cât de rar posibil.

Nu se recomandă închirierea unui spaţiu mai mare decât cel necesar pentru că va trebui ca administratorii să suporte costuri lunare prea mari. Se poate alege cu grijă clădirea în care se afla spaţiul de lucru pentru  a avea certitudinea că încercările de extindere vor putea fi duse la bun sfârşit. În cazul companiilor dinamice, cu o creştere foarte rapidă, este recomandat ca administratorii să fie prevăzători de la bun început şi să se asigure că nu închiriază o clădire în care posibilităţile de extindere sunt limitate complet.

Dependinţele şi cifrele – criterii importante în alegerea birourilor de închiriat

Spaţiile de lucru nu se rezumă numai la suprafaţă necesară pentru birourile angajaţilor, pentru că profilul companiei dictează şi anexele necesare. Spre exemplu, o companie vizitată de clienţi are nevoie de o sală de şedinţe, unde clienţii să poată fi primiţi, dar şi o sală de aşteptare. Unele firme au nevoie de o sală de recepţie, în timp ce altele nu au nevoie de o asemenea sală, dar au nevoie de o arhivă de documente. De aceea, când se decide dimensiunea spaţiului de închiriat, se vor lua în calcul şi aceşti factori pentru a nu face compromisuri neplăcute.

Nu în ultimul rând, determinarea dimensiunii spaţiului necesar depinde şi de anumite cifre, ce ţin de spaţiul pentru angajaţii ce au nevoie de un birou, angajaţii ce au nevoie de cubicule sau angajaţii ce lucrează în spatiulde lucru, precum şi de zonele conexe spaţiului de lucru.

Ultimele articole

Cand sa deschizi conturi de economii pentru copii

Introducere: Importanța economisirii timpuriiDeschiderea unui cont de economii pentru copii este un pas crucial...

Blaturi pentru mobila de bucătărie: sfaturi utile pentru o alegere inspirată

Alegerea blatului de bucătărie poate părea o provocare, dat fiind că trebuie să îmbine...

Ce afacere sa faci cu stickere

Introducere in afaceri cu stickere Stickerele, acele mici accesorii decorative care pot fi lipite pe...

Autorizația de mediu vs. autorizația integrată de mediu: care sunt principalele diferențe

Ai nevoie de o autorizație de mediu pentru afacerea ta? Dar știi cu exactitate ce...

Mai multe articole similare

Cand sa deschizi conturi de economii pentru copii

Introducere: Importanța economisirii timpuriiDeschiderea unui cont de economii pentru copii este un pas crucial...

Blaturi pentru mobila de bucătărie: sfaturi utile pentru o alegere inspirată

Alegerea blatului de bucătărie poate părea o provocare, dat fiind că trebuie să îmbine...

Ce afacere sa faci cu stickere

Introducere in afaceri cu stickere Stickerele, acele mici accesorii decorative care pot fi lipite pe...