Scrie pentru noi

AcasăAfaceriSelf Service – Ce înseamnă și cum influențează acesta domeniul HoReCa

Self Service – Ce înseamnă și cum influențează acesta domeniul HoReCa

Ultimele articole

Poți păstra părul scurt după un transplant de păr?

Dacă ai avut sau iei în considerare un transplant de păr, s-ar putea să...

Creșterea eficienței producției în Industria 4.0: Cum poți trece la nivelul următor

Industria 4.0 a transformat modul în care companiile produc, monitorizează și optimizează procesele. Digitalizarea...

Conceptul de self-service a prins amploare în mai toate industriile, tocmai datorită automatizării constante, dar și a dorinței companiilor de a elimina erorile. Practic, din postura de client poți duce la bun sfârșit activități pe cont propriu, fără a mai avea nevoie de ajutor constant din partea angajaților. Ce înseamnă mai exact o asemenea strategie și cum poate impacta succesul unui business? Descoperă tot ce trebuie să știi mai jos.

Ce reprezintă un sistem self service și cum poate acesta fi integrat

Un sistem self-service reprezintă o soluție prin care clienții pot obține informații, pot rezolva anumite cerințe sau pot efectua tranzacții fără intervenția directă a personalului.

Există diverse moduri prin care un sistem self-service poate fi integrat. Printre cele mai populare opțiuni se numără:

  • Self-service în comerțul cu amănuntul – Multe magazine fizice sau online oferă acum alternative de self-checkout, unde clienții pot scana și plăti produsele singuri. Nu mai sunt nevoiți, așadar, să aștepte la casele de marcat sau să interacționeze cu casierii.
  • Self-service în industria hotelieră – un astfel de softpoate fi folosit pentru eficientizarea etapelor de check-in și check-out. Oaspeții pot veni și pleca oricând, fără a fi limitați de programul recepționerilor.
  • Self-service în restaurante – Clienții nu vor mai fi nevoiți să aștepte chelnerul pentru a putea transmite comanda. Un soft restaurant self service permite plasarea comenzii direct de pe un terminal sau un dispozitiv mobil. Zilele mult prea aglomerate nu-ți vor mai cauza bătăi de cap și nici nu te vor mai împiedica să oferi oaspeților experiențe personalizate.

Experiența digitală pentru oaspeți, efort scăzut pentru personal

Dacă te gândești să investești într-un soft de gestiune restaurant, avantajele se vor resimți cu precădere la nivelul gestionării echipei. Personalul nu va mai fi nevoit să efectueze sarcini repetitive sau epuizante. Un colectiv expus prea puțin suprasolicitării aferente industriei îți va asigura rezultatele mult așteptate. De asemenea:

  • Conflictele dintre colegi vor dispărea – În lipsa derulării activităților solicitante, angajații nu vor mai fi predispuși conflictelor. Comunicarea de echipă și coordonarea vor fi îmbunătățite semnificativ, ceea ce se va resimți la nivelul productivității.
  • Vei reuși să definești un ambient relaxant – Colectiv bine sudat și tehnologie de ultimă generație – ce poate ieși rău de aici? Implementarea unui soft gestiune restaurant îți va permite să obții o atmosferă dinamică, în armonie cu nevoile și dorințele oaspeților.
  • Experiența clienților va fi îmbunătățită semnificativ – Sistemul self service le va permite clienților să efectueze pe cont propriu diverse activități, fără a mai depinde în mod direct de angajați. Astfel, ambele părți au de câștigat – clienții se bucură de o experiență personalizată, iar angajații alocă resurse altor activități.

Tehnologia vine în ajutorul crizei de personal

Sursa – https://www.freepik.com/free-photo/young-happy-waiter-taking-order-from-his-guests-cafe_26401469.htm#query=self%20service%20horeca&position=34&from_view=search&track=country_rows_v2

Piața forței de muncă se confruntă de ceva timp cu o criză acută de personal. Tehnologia joacă un rol esențial în compensarea lipsei resurselor și poate îmbunătăți semnificativ activitățile prin:

  • Automatizarea proceselor – Tehnologiile de automatizare pot prelua sarcinile monotone. Sistemele de inteligență artificială pot fi utilizate pentru a automatiza procese în producție, asamblare, distribuție sau servicii. Astfel, angajații se pot concentra pe efectuarea unor activități mult mai complexe.
  • Sistemele self-service – În multe industrii, companiile au implementat sisteme self-service pentru clienți precum servicii de căutare, cumpărare sau rezervare online. De asemenea, în domeniul HoReCa implementarea unui pms hotel poate optimiza procesele de check-in și check-out.
  • Inteligența artificială și chatbot-urile – Chatbot-urile pot prelua într-o măsură considerabilă interacțiunile cu clienții și pot oferi răspunsuri automate la întrebările frecvente. Cu ajutorul inteligenței artificiale, instrumentele digitale pot deveni din ce în ce mai sofisticate și mai capabile de a rezolva probleme complexe.

Vrei să îmbunătățești productivitatea la nivelul hotelului?

Optează cu încredere pentru activitățile self-service!

Ultimele articole

Poți păstra părul scurt după un transplant de păr?

Dacă ai avut sau iei în considerare un transplant de păr, s-ar putea să...

Creșterea eficienței producției în Industria 4.0: Cum poți trece la nivelul următor

Industria 4.0 a transformat modul în care companiile produc, monitorizează și optimizează procesele. Digitalizarea...

Când să apelezi la servicii de curățenie externe?

Curățenia este o activitate esențială în viața de zi cu zi, indiferent că vorbim...

Skoda: O investiție sigură pe piața mașinilor la mâna a doua

Skoda a devenit, fără îndoială, un nume de referință pe piața auto, cunoscut pentru...

Mai multe articole similare

Poți păstra părul scurt după un transplant de păr?

Dacă ai avut sau iei în considerare un transplant de păr, s-ar putea să...

Creșterea eficienței producției în Industria 4.0: Cum poți trece la nivelul următor

Industria 4.0 a transformat modul în care companiile produc, monitorizează și optimizează procesele. Digitalizarea...

Când să apelezi la servicii de curățenie externe?

Curățenia este o activitate esențială în viața de zi cu zi, indiferent că vorbim...