Scrie pentru noi

AcasăAfaceriCum începi o campanie de social media? De ce este importantă colaborarea...

Cum începi o campanie de social media? De ce este importantă colaborarea cu o agenţie de marketing online?

Ultimele articole

Autorizația de mediu vs. autorizația integrată de mediu: care sunt principalele diferențe

Ai nevoie de o autorizație de mediu pentru afacerea ta? Dar știi cu exactitate ce...

Este momentul să modernizezi depozitul firmei tale: 3 investiții pe care trebuie să le faci cât mai curând

Orice afacere are nevoie de spații destinate desfășurării activităților specifice firmei. În funcție de...

În momentul în care reprezentanţii unei afaceri decid să îşi facă brandul cunoscut publicului într-un mod autentic şi pe termen lung, pentru a atinge acest obiectiv este foarte important să colaboreze cu o agentie de marketing online astfel încât să pună la punct o campanie de marketing foarte eficientă. Chiar dacă reprezentanţii afacerilor postează în mod regulat şi distribuie conţinutul pe canalele de social media, încercând să promoveze afacerea, aceştia nu pot fi siguri că acest lucru le va aduce succesul în ceea ce priveşte obiectivul. Construirea unei campanii eficiente de social media nu este o sarcină dificilă, mai ales dacă afacerea se afla într-o industrie de nişă, de aceea agenţiile de marketing online sunt mai mult decât eficiente şi importante.

Identificarea publicului țintă – o parte foarte importantă în campania de social media

Primul pas al campaniilor de social media este legat de identificarea publicului țintă, de găsirea audienţei, astfel încât să poată fi abordaţi oamenii din punct de vedere al beneficiilor produselor şi serviciilor oferite, dar eliminând concurenţa.

Principala modalitate prin care reprezentanţii afacerilor îşi pot crea  o imagine a publicului țintă este reprezentată de:

  • supoziţii generale despre publicul vizat pe baza experienţei din trecut cu clienţii;
  • studii de piaţă care să confirme corect ipotezele stabilite prin supoziţiile generale;
  • descoperirea de noi oportunităţi de piaţă;
  • studiile efectuate pe clienţii fideli şi întrebări care să lămurească ce anume îi conduce cu adevărat la a lua o decizie de cumpărare;
  • crearea profilelor clienţilor ce vor fi folosite pentru marketingul de conţinut.

Selectarea reţelelor social media pe care va fi lansată campania

După ce oamenii de afaceri afla mai multe despre audienţă şi despre potenţialii clienţi, este timpul să afle unde se afla aceştia în mediul online, unde îşi petrec mai mult timp, pe Facebook, Twitter, pe alte reţele de social media. Ideal ar fi că afacerile să fie prezente pe toate reţelele importante care sunt frecventate de oameni, pe cât posibil. În caz contrar, se va alege o reţea sau cel mult două reţele de social media astfel încât promovarea să fie eficienta. 

În alegerea celor mai bune canale de social media pe care afacerea să fie promovată se vor lua în considerare următoarele criterii:

  • audienţa;
  • datele demografice;
  • caracteristicile canalelor de social media care pot pune brandul în evidenţă;
  • activitatea şi interacţiunea utilizatorilor reţelelor de socializare.

Obiective, tactici de promovare şi conţinut pentru campaniile de social media

Înainte de a rula campania de social media, este foarte important ca reprezentanţii companiilor să se decidă asupra obiectivelor campaniei, să ia în considerare compatibilitatea obiectivelor din social media cu obiectivele generale ale brandului. De asemenea, se vor lua în calcul tactici de promovare pentru fiecare canal de social media în parte şi se va pune accent şi pe crearea unui calendar al conţinutului atât vizual, cât şi scris.

Se vor programa postările în social media lunar sau săptămânal, se va pune accent pe răspunderea întrebărilor clienţilor şi monitorizarea interacţiunii cu aceştia şi se vor analiza rezultatele şi ajută campaniile viitoare în social media.

Ultimele articole

Autorizația de mediu vs. autorizația integrată de mediu: care sunt principalele diferențe

Ai nevoie de o autorizație de mediu pentru afacerea ta? Dar știi cu exactitate ce...

Este momentul să modernizezi depozitul firmei tale: 3 investiții pe care trebuie să le faci cât mai curând

Orice afacere are nevoie de spații destinate desfășurării activităților specifice firmei. În funcție de...

10 criterii care cresc valoarea unui imobil – inclusiv utilizarea profilelor din aluminiu

Investițiile imobiliare au devenit un domeniu de interes major atât pentru cumpărători, cât și...

Top domenii de activitate pentru care certificarea ISO 9001 este o modalitate de a se detașa de competiție

Într-o lume în continuă schimbare și într-o piață competitivă, întreprinderile trebuie să găsească modalități...

Mai multe articole similare

Autorizația de mediu vs. autorizația integrată de mediu: care sunt principalele diferențe

Ai nevoie de o autorizație de mediu pentru afacerea ta? Dar știi cu exactitate ce...

Este momentul să modernizezi depozitul firmei tale: 3 investiții pe care trebuie să le faci cât mai curând

Orice afacere are nevoie de spații destinate desfășurării activităților specifice firmei. În funcție de...

10 criterii care cresc valoarea unui imobil – inclusiv utilizarea profilelor din aluminiu

Investițiile imobiliare au devenit un domeniu de interes major atât pentru cumpărători, cât și...