Esti dezamagita de evolutia carierei tale? Inca te mai intrebi ce NU functioneaza? Verifica lista de calitati profesionale must-have de mai jos si, daca-ti lipseste ceva… ia masuri!
- Atentia: Ai tendinta de a planui cu atentie fiecare miscare? Este bine, pentru ca pentru angajator asta inseamna ca il vei scuti de erori costisitoare si ca asiguri fluenta muncii!
- Cooperare: Dorinta de a te implica in activitati interpersonale la locul de munca este apreciata si de dorit in marea majoritate a posturilor! Atentie: Barfa la o tigara nu este inclusa!!!
- Creativitate: Ai auzit expresia „think outside the box”? Angajatorii cauta oameni cu idei inovative care sa aduca un suflu proaspat in organizatie.
- Disciplina: Fii disciplinat! Asta include si abilitatea de a indeplini sarcinile si proiectele pana la capat fara a fi plictisit sau obosit.
- Determinare: Angajatorilor le plac oamenii care au aspiratii inalte si muncesc mult pentru a-si atinge scopurile.
- Atitudine potrivita: Acesta presupune sa eviti comportamentele contraproductive la locul de munca si sa iti placa sa obtii performanta.
- Bunavointa: Trebuie sa pornesti de la premisa ca ceilalti sunt bine intentionati.
- Leadership: Grupurile au nevoie de lideri. Asta presupune sa ai tendinta naturala de a avea un impact pozitiv in societate sau grup, abilitatea de a-ti exprima gandurile si a-i determina pe ceilalti sa iti urmeze ideile.
- Optimism: Atitudinea pozitiva este un pas bun spre obtinerea performantelor, a productivitatii cautate.
- Ordinea: Tendinta de a fi organizati ii ajuta pe angajati sa munceasca fara a fi distrati de la ceea ce fac si fara a ramane blocati pentru ca nu isi amintesc unde au salvat un fisier important!
- Respectarea normelor: Duce la evitarea conflictelor interne in medii de business si la micsorarea pericolului de accidente in mediile industriale.
- Pregatirea: Si nu vorbim aici doar de cunostiinte necesare unui post, ci si de cunoasterea naturii umane si a mediului de afaceri in care actionezi. Include si tendinta de intelege motivatiile care ii ghideaza pe cei din jur, din comportamentele acestora, si de a folosi aceste informatii in alegerea actiunilor viitoare.
- Sociabilitatea: Cat de mult iti place sa interactionezi cu colegii este o masura a modului in care poti colabora cu ei.
- Stabilitatea: Este tendinta naturala de a avea stapanire de sine si ratiune in conditii de stres.
- Vitalitatea: Sa fii capabil sa pastrezi un tempo activ si dinamic!