Scrie pentru noi

AcasăAfaceriPrimaria Capitalei da eco-vouchere de 2.000 de euro pentru a elimina "rablele"...

Primaria Capitalei da eco-vouchere de 2.000 de euro pentru a elimina „rablele” din Bucuresti. Vezi regulamentul

Ultimele articole

Autorizația de mediu vs. autorizația integrată de mediu: care sunt principalele diferențe

Ai nevoie de o autorizație de mediu pentru afacerea ta? Dar știi cu exactitate ce...

Este momentul să modernizezi depozitul firmei tale: 3 investiții pe care trebuie să le faci cât mai curând

Orice afacere are nevoie de spații destinate desfășurării activităților specifice firmei. În funcție de...

Primaria Municipiului Bucuresti a definitivat si a publicat Regulamentul Programului de stimulare a eliminarii din traficul bucurestean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere.

Vor fi incarcate in aplicatie 6.000 de cereri care vor fi analizate. Regulamentul cuprinde detalii despre modul de derulare al programului, dar si criteriile pe care trebuie sa le indeplineasca cei care isi doresc un astfel de voucher.

Potrivit unui comunicat de presa transmis, duminica, de catre Primaria Capitalei, regulamentul a fost aprobat prin Dispozitia Primarului General, Gabriela Firea, si poate fi consultat pe site-ul institutiei. www.pmb.ro, sectiunea „Eco-voucher in schimbul unui autovehicul uzat”.

„Comunicarea cu grupurile-tinta reprezinta o componenta importanta a acestui program. Vrem ca, atat proprietarii de autovehicule uzate, cat si unitatile comerciale participante sa se poata informa despre modul de desfasurare a programului. Consultand regulamentul, acestia vor afla care sunt conditiile de eligibilitate care permit inscrierea in program. Am initiat programul in luna iulie, iar scopul nostru este sa contribuim la imbunatatirea calitatii mediului si, implicit, la protejarea sanatatii populatiei Capitalei, prin scoaterea din circulatie a autovehiculelor uzate cu grad ridicat de poluare”, a declarat primarul general Gabriela Firea, citata in comunicatul de presa.

Regulamentul prevede detalii despre modul de derulare al programului, dar si criteriile pe care trebuie sa le indeplineasca cei care isi doresc un astfel de voucher.

Programul se adreseaza atat persoanelor fizice, cu domiciliul stabil in Municipiul Bucuresti, cu varsta minima de 18 ani, proprietari unici ai autovehiculelor uzate si care nu au obligatii de plata la bugetul local si bugetul de stat, cat si persoanelor juridice, cu sediul social in Municipiul Bucuresti, proprietari unici ai autovehiculelor uzate, care nu au obligatii de plata la bugetul local si bugetul de stat si nu au fost condamnate pentru infractiuni impotriva mediului.

Primaria Capitalei isi propune, astfel, eliminarea a 5.000 de autovehicule uzate, cu grad ridicat de poluare, de pe raza municipiului Bucuresti si acordarea a 5.000 de eco-vouchere cu o valoare nominala de 9.000 lei/ eco-voucher in vederea achizitionarii exclusive de autoturisme noi EURO 6, non-diesel, mijloace de locomotie noi „prietenoase cu mediul”, non-diesel, hibride sau electrice, obiecte electrocasnice si electronice noi cu clasa energetica superioara, in schimbul predarii spre casare a unui autovehicul uzat.

Aplicatia PEVAUTO va permite inregistrarea a 6.000 de participanti, persoane fizice si persoane juridice. La atingerea acestui numar, aplicatia va opri automat procesul de inregistrare a participantilor, prezentand in acest sens un mesaj de informare celor care sunt in proces de completare a datelor.

Dupa verificarea indeplinirii conditiilor de eligibilitate, vor fi acceptati in program, in ordinea inscrierii, primii 5.000 de proprietari eligibili, lista acestora urmand a fi publicata pe site-ul Primariei.

Procedura de inregistrare a proprietarului autovehiculului uzat in aplicatia PEVAUTO se va face prin completarea datelor personale din: CI/BI si certificatul de inmatriculare al autovehiculului uzat (talon), pentru persoanele fizice, certificatul de inmatriculare emis de ONRC si certificatul de inmatriculare al autovehiculului uzat (talon), pentru persoanele juridice si incarcarea acestor documente in aplicatie. In situatia in care numarul de identificare al autovehicululi uzat mentionat (serie sasiu) nu este pe certificatul de inmatriculare, proprietarul va incarca si cartea de identitate a autovehiculului.

In aplicatia PEVAUTO proprietarul isi va exprima acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal si va declara pe propria raspundere ca nu are datorii la bugetul de stat si la cel local. Neinregistrarea documentelor prevazute mai sus sau inregistrarea lor intr-o alta forma decat cea solicitata, atrage imposibilitatea acceptarii in Program.

Aplicatia va genera fiecarui proprietar inregistrat un cod unic, ce va fi comunicat pe adresa de e-mail valabila, impreuna cu un link unic pe baza caruia va putea ulterior accesa aplicatia pentru a incarca documentele referitoare la casarea si radierea autovehiculului uzat.

Perioada de inscriere in program a participantilor (proprietarilor de autovehicule uzate) va fi comunicata pe site-ul PMB cu minimum trei zile inainte de data programata pentru deschiderea sesiunii de inregistrare.

Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Ultimele articole

Autorizația de mediu vs. autorizația integrată de mediu: care sunt principalele diferențe

Ai nevoie de o autorizație de mediu pentru afacerea ta? Dar știi cu exactitate ce...

Este momentul să modernizezi depozitul firmei tale: 3 investiții pe care trebuie să le faci cât mai curând

Orice afacere are nevoie de spații destinate desfășurării activităților specifice firmei. În funcție de...

10 criterii care cresc valoarea unui imobil – inclusiv utilizarea profilelor din aluminiu

Investițiile imobiliare au devenit un domeniu de interes major atât pentru cumpărători, cât și...

Top domenii de activitate pentru care certificarea ISO 9001 este o modalitate de a se detașa de competiție

Într-o lume în continuă schimbare și într-o piață competitivă, întreprinderile trebuie să găsească modalități...

Mai multe articole similare

Autorizația de mediu vs. autorizația integrată de mediu: care sunt principalele diferențe

Ai nevoie de o autorizație de mediu pentru afacerea ta? Dar știi cu exactitate ce...

Este momentul să modernizezi depozitul firmei tale: 3 investiții pe care trebuie să le faci cât mai curând

Orice afacere are nevoie de spații destinate desfășurării activităților specifice firmei. În funcție de...

10 criterii care cresc valoarea unui imobil – inclusiv utilizarea profilelor din aluminiu

Investițiile imobiliare au devenit un domeniu de interes major atât pentru cumpărători, cât și...