Scrie pentru noi

AcasăAfaceriLa ce sa fii atent atunci cand inchiriezi un birou pentru o...

La ce sa fii atent atunci cand inchiriezi un birou pentru o firma de arhitectura

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Daca ai o firma de arhitectura si vrei sa iti inchiriezi un nou birou, tine cont de urmatoarele aspecte care te vor ajuta sa obtii cele mai bune rezultate cu noul spatiu.

Alege locatia potrivita astfel incat clientii sa ajunga la tine usor

In momentul in care alegi un spatiu de birouri mai ales pentru un birou de arhitectura, nu uita ca trebuie sa fii usor de accesat de catre clientii tai. In sensul acesta, recomandarea noastra este sa optezi pentru spatii de birouri in zone circulate, astfel incat sa nu iti pui clientii pe drum pe distante lungi si sa fii accesibil cu mijloacele de transport in comun. O solutie este reprezentata in acest sens de birouri de inchiriat Floreasca. Aceasta este o zona in care toti pot ajunge usor in capitala.

Alege orasul in functie de locul in care vrei sa iti desfasori activitatea

Cele mai citite articole

Daca vrei sa lucrezi in Timisoara, alee un spatiu birou de inchiriat Timisoara si nu in alte orase sau in comunele din jurul acestui oras. Trebuie sa fii usor de accesat si trebuie sa te poti misca repede pentru a depune documente. Activitatea de arhitectura implica de obicei si obtinerea de autorizatii sau documente de la institutiile statului, deci va fi greu daca nu chiar imposibil sa fii din Bucuresti si sa lucrezi pentru Timisoara.

Verifica daca ai loc atat pentru birouri cat si pentru documente

Anumite documente in domeniul arhitecturii sunt foarte mari. Cu siguranta ai lucrat sau lucrezi cu harti uriase si cu planuri care se intind pe mai multe mese. Asigura-te ca ai suficient spatiu in birou in acest sens. De asemenea, trebuie sa ai si spatiu pentru angajati dar si pentru documentele pe care le vei depozita, astfel incat sa iti fie usor sa le gasesti la timp. Activitatea din arhitectura implica si un volum considerabil de organizare ceea ce inseamna ca va fi destul de complicat sa lucrezi daca nu ai spatiu.

Alege spatiile care iti permit sa le customizezi

De cele mai multe ori, birourile de arhitectura au nevoie de particularizare si de aceea este recomandat sa alegi acele spatii care permit customizarea. In acest sens vei dori sa pui pereti de sticla sau chiar panouri care sa delimiteze exact spatiile pentru a obtine compartimentarea potrivita. 

Intreaba proprietarul inainte pentru a obtine cele mai bune solutii. Iti recomandam sa iei in calcul si faptul ca va trebui sa obtii spatii suficient de mari pentru a le compartimenta si pentru a face departajarea intre departamente. Poti alege si varianta simpla in care spatiul deja este configurat si nu mai trebuie sa faci nimic in plus.

Cele mai citite articole

Ultimele articole

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...

Industria 4.0: pregătește-ți afacerea pentru viitor

Industria 4.0 sau a patra revoluție industrială este privită ca o „trusă de instrumente...

Mai multe articole similare

Refurbished sau Second Hand – cum alegem corect în 2024?

Vrei să-ți schimbi laptopul, dar nu știi exact ce să alegi? Variantele noi sunt...

Strategii de gestionare a riscului de credit cu ajutorul asigurării de credit comercial 

Ai întâmpinat vreodată dificultăți în gestionarea riscului de credit în cadrul afacerii tale? Este...

Visezi să îți deschizi propriul tău boutique? Top 5 aspecte de care trebuie să ții cont

Boutique-urile oferă clienților o experiență de cumpărare personalizată și de înaltă calitate, caracterizată de...